Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Hej får inte till att posta en bild utan att lägga in den i ett nytt album / fixar inte heller att föra över en bild från ett befintlig album Vag gör ja för fel? Tacksam för hjälp Mvh GAAS
Hej får inte till att posta en bild utan att lägga in den i ett nytt album / fixar inte heller att föra över en bild från ett befintlig album Vag gör ja för fel? Tacksam för hjälp Mvh GAAS
Kan vara så att du inte får länken till bilden rätt, högerklicka på bilden och öppna i ny flik, så har du rätt adress till bilen i adressfältet i nya fliken..
Så in i helvete snygg Cheva men inte fan skulle jag våga parkera den vid den där fallfärdiga väggen. Var försiktig om dyrgripen!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!