Ja jag ska försöka fixa film ikväll! Men jag har en IPHONE och det låter skräp att filma med den. Vi tänker försöka filma med gummans digitalkamera ikväll så får vi se hur det blir
Filmat! Nu väntar vi bara på att polaren lägger in den. :-)
Är det någon som har en mätare och kan provmäta vår golf? Idag ska vi från Örnsköldsvik till GBG så hade varit kul att pröva. Få lite frekvenser med mera.
Ofan, är det du som fuskat eller är det förra ägaren som fixat så den ser fräsh ut sen sålt den? Min ser dock inte heller så fräsh ut men där emot så är den helt ny renoverad i bakvagn och framvagn samt toppen så sen efter den gått genom besiktningen är det bara fräsha upp den mera utvändigt
Men jag tycker att du har gjort ett bra jobb med bilen hit entills, det är bara att fortsätta att jobba på bilen!
Ofan, är det du som fuskat eller är det förra ägaren som fixat så den ser fräsh ut sen sålt den? Min ser dock inte heller så fräsh ut men där emot så är den helt ny renoverad i bakvagn och framvagn samt toppen så sen efter den gått genom besiktningen är det bara fräsha upp den mera utvändigt
Men jag tycker att du har gjort ett bra jobb med bilen hit entills, det är bara att fortsätta att jobba på bilen!
Mvh Imson
Jag köpte bilen i Stockholm i Oktober, då såg den ordenligt fräsch ut, men nu i efterhand när man börjat skruva i den ser man att det är bara fuskat ihop. T.o.m rosten börjar krypa fram och då är det mindre än ett år sedan han lackade om den. Så, jag vet inte.
Men det är som det är. Vi kommer slipa ner den till vintern och lacka om, ny färg, ny plåt och göra det riktigt.
Kommer bli grymt roligt!
Vi var precis och spelade lite för en bekant i Skövde, Volvon som stod 8 meter brevid, hans larm gick tyvärr. Otur :p
Haha, det är ofta så folket gör nu för tiden, så länge det ser bra förstunden så skiter dom i det liksom Men det är bra att du gör om allt från grunden
Matade just där bara 14.1 volt per bas, typ 100rms per bas. Men vi får se på lördag vad det spelar. Tävling i Sundsvall då. Pioneer stereon tror jag inte funkar som den ska. Ny påväg hem, får kanske hem den innan lördag. Måste fila porten med.