Hans_J skrev:
Mack skrev:
Hade varit väldigt intressant att höra din åsikt, om du i stället hade varit återförsäljare för Lighton. Hade du tyckt samma sak då tro om Quicklight..?
Återförsäljare eller inte, så fort man som återförsäljare har en possitiv åsikt om sina produkter, då är man partisk

? Hade jag inte tyck att fästet var bra, hade jag inte heller sålt det.
Sen förstår jag inte det konstiga i att jag tycker ett relativt osynligt regplåtsfäste är snyggare än ett relatift stort fyrkantsprofil fäste

?
Hur som helst så kommer jag använda ett Lighton fäste på min bil i vinter, då det är enda fästet jag har som är för 5 stycken extraljus. Har aldrig sagt att det är ett dåligt fäste, för det är det inte. Dock smakar det så kostar det.
benz_89 skrev:
Funkar Quicklight fästet även om man vänder det upp & ner? Tänkte om man är ute efter en låg montering av extraljusen.

Det vågar jag faktiskt inte svara på, skulle kunna vara lite knivigt att komma åt skruvarna. Skulle kunna undersöka saken.
G-TECH skrev:
GILLA
Hans_JVisst att man kan lägga in tips att det finns andra reg-plåts fästen, men detta börjar mer och mer se ut som smyg reklam...
Smygreklam? Ni har bara ställt frågor som jag svarat på?
Har däremot sett att du som är sponsrad utav Humanhabit gärna nämner dera produkter en extra gång

Antar det var en del i avtalet när du blev sponsrad, så frågan är vem som gör smygreklam

?
Jaja, inte mig emot, inget vi behöver gräva ner oss i

Mervolic skrev:
Smygreklam? Det var ju vi som frågade...han svarade bara. Först var det ju ett tips.
Nåja, skit i detta nu och se till att tråden inte blir låst. Fortsätt on topic!

Precis

Dock är väll extraljusfästen ganska relevant i en extraljustråd så jag anser det borde vara rätt lungt