Kallt på golvet Volvo 745 gle 87.

farthindret Gislaved ArselBlanka
20 december 2012 · 118 Inlägg

Hejsan får inga blåst eller värme på golvet. De vajer varmt på rutan och i mitten .å Vänern funkar men funderar om de e av inne i värme paketet för spjället

Senast redigerat av farthindret (20 december 2012)

//fartiZ
sonaxvax
20 december 2012 · 490 Inlägg

har aldrig någonsin varit med om en 740 som är varm vid fötterna! ett tipps är iaf att kolla "luckan" som sitter nere vid kopplings pedalen till vänster och kolla så den inte är öppen eller trasig då drar det kallt!

116 hk och en svetsdiff är allt som behövs.
Opel Calibra "Kalle" (1992)
Opel Kadett "KadetteN" (1983)
farthindret Gislaved ArselBlanka
20 december 2012 · 118 Inlägg

Dom luckorna är igen tejpade . Höll på nu så Car fått igång.de hyfsat  blåser iallafall lite varmt.nu:)

//fartiZ
Ann-Marie
20 december 2012 · 46 Inlägg

Skumt, i min 740 kokar de om man vrider till fotmode.
hahah:)

Volvo 965 "Thomas" (1996)
Volvo V70 AWD "Dennis" (1998)
farthindret Gislaved ArselBlanka
20 december 2012 · 118 Inlägg

var så i min gamla också men de e väl nå me värme paketet bara, men slog å drog/slet i reglagen nere på värme paketet så hoppa de igång

//fartiZ
Nybergrobin
20 december 2012 · 2 382 Inlägg

Kanske lika bra att jag ser över detta okcså :S  Snön på skorna smälter inte förens efter typ 20min

Johan85 Avstängd
21 december 2012 · 1 418 Inlägg

Nybergrobin skrev:
Kanske lika bra att jag ser över detta okcså :S  Snön på skorna smälter inte förens efter typ 20min

då är det nå fel som är trasigt brukar ju bli skaplig fotsvett om man har golvvärmen påtongue
kolla under handskfacket när du drar i reglaget och se så allt rör på sig som det ska?smile

Nybergrobin
21 december 2012 · 2 382 Inlägg

Johan85 skrev:

Nybergrobin skrev:
Kanske lika bra att jag ser över detta okcså :S  Snön på skorna smälter inte förens efter typ 20min

då är det nå fel som är trasigt brukar ju bli skaplig fotsvett om man har golvvärmen påtongue
kolla under handskfacket när du drar i reglaget och se så allt rör på sig som det ska?smile

Ska göra det direkt när jag kommer ut imorn smile

farthindret Gislaved ArselBlanka
23 december 2012 · 118 Inlägg

ja de tycker ja, burkar vara grym volvo värme så man får typ sittaa i t.shirt på vintern tongue

//fartiZ
DanneSundin
23 december 2012 · 682 Inlägg

Inget slår "volvovärmen" på vintern, man blir RUGGIGT varm om fötterna vid "hårdkörning" och full värme pådragen!

Johan85 Avstängd
23 december 2012 · 1 418 Inlägg

DanneSundin skrev:
Inget slår "volvovärmen" på vintern, man blir RUGGIGT varm om fötterna vid "hårdkörning" och full värme pådragen!

haha ja fötterna brinner ju nästan:)men åker man 740 så är ju inte bara värmen från bilen;)

Senast redigerat av Johan85 (23 december 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang