22 juli 2013
Trådstartare
Tjena! Visste inte riktigt var jag skulle lägga denna tråden då jag är nyregistrerad här på forumet. Men nu till saken,
Jag äger en Volvo 745 -90 och härom veckan så monterade jag in "Volvo led projection" i dörrarna och det blev ju bra, sen kom dessvärre fler o fler problem.. Dagen efter så funkade inte central låset, och det hördes väldigt mycket när man låste/låste upp och även om man slog till tändningen. Det löste jag med att dra ut central låset nu sålänge men nu har där kommit ett nytt problem som uppstod för någon dag sedan. Det funkar o starta den och allt, men båda blinkersarna samt helljuset lyser på instrument panelen, varv mätare funkar inte, hastighets mätare funkar inte och sterio funkar inte iheller. Jag misstänker att detta är ett jordningsfel men jag har tittat överallt efter fall någon jordning ligger fel till o.sv utan svar.
Jag skulle gärna vilja lösa detta och vill ha så snabbt svar som möjligt och jag har kollat alla säkringar men de är hela!
Hoppas någon vet lösningen på detta, kan även tillägga att nu när den är så, så går inte motorn på alla cylindrar och drar väldans mycket bensin!
Mvh Henrik.