Vad e mest status?

Scratch
30 augusti 2005 · 719 Inlägg

En ferrari 360, enzo och dyl eller en standard bil som man fixat upp själv som har samma prestanda som ferrarin?

Själv säger ja den "hemma fixade bilen" fast ja älskar sleepers och respekterar den händige!

live free, die young.
chrizz Administratör
30 augusti 2005 · 11 780 Inlägg

Beror ju helt på hur man ser det. Som jag ser det styr pengar allt, så Ferrarin svarar jag smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Redbull Moderator+
30 augusti 2005 · 1 081 Inlägg

Beror väl givetvis på vem man frågar.

Men för dom flesta så gäller nog Ferrarin som statussymbol långt framför en svenssonbil oavsett om det är 1000hk under huven.

Jag tror även jag faller mot Ferrarin, tex en Enzo. Den drar garanterat till sig mina blickar mest iaf smile Fast jag älskar också sleepers. Det är tokfräckt smile

mvh

Vem jag?
spunk_totte VD / SPRINGPOJK
30 augusti 2005 · 605 Inlägg

Ferrarin är mer status ÖVERLÄGSET oxå!

Men du e ju helt klart värd en eloge som har legat i garaget under tiden alla polarna har skaffat tjej och familj ;D

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
Germax
31 augusti 2005 · 12 086 Inlägg

Ok.. att en helstylad bil är asfrän.. men en ny fräsh ferrari cab har en otrolig skönhet och status!

har en polare med en Porsche boxter S Cab i familjen o det är galet vilken uppmärksamhet man får i den bilen! Och det berör alla.. från 10 åringar till gamla gubbar i rulatorer! Det är nog en av de stor skilladerna mellan stylade standardbilar och sportbilar av sån klass.

Scratch
31 augusti 2005 · 719 Inlägg

Ok ok... är ju inge fel på en ferrari ;D

På strippen då? en ferrari eller en "vanlig" bil som håller jämna steg med den?

Här tycker ja att super bilar inte hör hemma alls! Tycker att hela grejen där är att man byggt om bilen, va säger ni?

Den skönaste "vanliga" bilen ja vet är iaf Golf RS1 (Dahlbäck Racing)

Och ála super bil Mclaren F1 (inte nya mercan!)

Senast redigerat av Scratch (31 augusti 2005)

live free, die young.
MalZonCossie
31 augusti 2005 · 121 Inlägg

Givetvis den som e ovanligast men som alla känner till..

Ford Sierra RS COSWORTH 4x4 "Bästa Tuningcar 2015" (1991)
valkonen Bmw E36
31 augusti 2005 · 304 Inlägg

lamborghini smile ovanlig på vägarna men snygg.

Feffy
1 september 2005 · 231 Inlägg

Att äga en Ferrari 612 Scaglietti är min högsta dröm så om man ser efter pengar så är det ju rätt mycket staus att äga en dyr bil men det hela beror ju på hur man ser det.

Jag kan tänka mig att man kan få rätt mycket staus inom stylingvärlden om man är bra på det man gör. Att ha en snygg och fräckbil man fixat till själv är ju också något man kommer vara stolt över och kunna visa upp smile

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Aero T16
1 september 2005 · 1 327 Inlägg

En Ferrari kan man inte undgå att se om man möter den..
En stylad audi a4 eller nå sånt är orkar man ju knappt kolla åt. Ser man ju varje dag..

volvo850gle Volvo-Führer
2 september 2005 · 69 Inlägg

en i övrigt helt orginal gammal volvo eller något som kör ifrån sportbilarna... big_smile

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)
Martin83 Kadett Freak
2 september 2005 · 129 Inlägg

jag tar ju gärna en Ferrari men en snygg Evo eller dylikt som drar en nyare Ferrari är ju aldrig fel det heller big_smile

Kadett GSi 16v
Aldin AT Däck
2 september 2005 · 501 Inlägg

själv hade jag tagit ferrarin men det e fetare o han en hemmafixxad bil o så drar man den ferrarin det skulle varit mer status när man drar den men man kan allri gämföra en ferrari med en hemmafixxad bil

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang