3460
Sök

hur många är singel på garaget ?

QueenBitch
536 Inlägg
16 juni 2009
Arradin skrev:
Finns det ingen motsvarande sida där Tjej/kille procenten är omvända ? smile

jag menar, lyckas man inte med dessa oddsen så vetefan tongue  Finns kanske en anledning till det i och för sig..

Bli medlem på happypancake.com eller bodycontakt.com tongue

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

373 Inlägg
16 juni 2009
Elda skrev:
Freddeponken skrev:
du verkar ju lite desperat! lolloltongue

känns som ett ganska genomgående tema för den här tråden.

Om folk inte får uppdatera eller slänga ut en blänkare med jämna mellan rum så kanske tråden rent av bör låsas? För så länge den finns så lär folk forsätta att skriva att de fortfarande är singlar el inte singlar osv.. eller?!

QueenBitch
536 Inlägg
16 juni 2009
VolvoHanna skrev:
Elda skrev:
Freddeponken skrev:

Om folk inte får uppdatera eller slänga ut en blänkare med jämna mellan rum så kanske tråden rent av bör låsas? För så länge den finns så lär folk forsätta att skriva att de fortfarande är singlar el inte singlar osv.. eller?!

precis

Maneater

631 Inlägg
16 juni 2009
VolvoHanna skrev:
Elda skrev:
Freddeponken skrev:

Eller så är det helt enkelt en tråd som undrar hur MÅNGA som är singlar...men  isåfall skulle ju titeln vara sådan...  Ooojdå..

Tror inte någon håller räkningen direkt, men att folk skriker att dom är singel några gånger i veckan är klart att det uppfattas ( ÄR ) desperat..

PS , SINGEL SINGEL SINGEL SINGEL ...

..

inget napp ännu? jag som trodde dom hoppade upp i knät sad

QueenBitch
536 Inlägg
16 juni 2009
Arradin skrev:
VolvoHanna skrev:
Elda skrev:

Eller så är det helt enkelt en tråd som undrar hur MÅNGA som är singlar...men  isåfall skulle ju titeln vara sådan...  Ooojdå..

Tror inte någon håller räkningen direkt, men att folk skriker att dom är singel några gånger i veckan är klart att det uppfattas ( ÄR ) desperat..

..

Känns dom att dt e mig du syftar på mig när du skriver "men att folk skriker att dom är singel några gånger i veckan är klart att det uppfattas ( ÄR ) desperat.. " men jag skriver ju inte det en gång i veckan så det måste ju bara någon annan du syftar på
Senast redigerat av Dainty (16 juni 2009)

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
16 juni 2009
"hur många är singel å garaget?" - "Jag är singel på garaget" tror det är mer så titeln är menad

Maneater

373 Inlägg
16 juni 2009
Arradin skrev:
VolvoHanna skrev:
Elda skrev:

..

Om folk nu skriver det flera ggr i v och uppfattas som desperata så låt dom vara det?! det är väl deras val? och varför då bry sig är det en "singel tråd" så får väl folk skriva hur mkt de vill" eller skall det finnas en gräns på hur många inlägg per tråd en person får göra?

Kanon..
1 473 Inlägg
16 juni 2009
Vilket jävla tjat...

92 Inlägg
16 juni 2009
maximus skrev:
Fortfarande singel.
Kan ju inte påstå att jag letar direkt.
Väntar på att tjejen knackar på min dörr(vad är oddset på det?).

Du få börja beställa hem leverans på saker cool

Street Knight

Yxa
100 Inlägg
16 juni 2009
jente skrev:
maximus skrev:
Fortfarande singel.

I USA så har ja hört att man kan beställa tjejer från Ryssland vi nätet. Bara å hämta vid flygplatsen:)
Bara å googla tongue

Passat kombi TDI 4motion -12
Skoda Octavia RS TDI -08
Volvo 360 GL -88
Passat 1.8t krutcupen bil -97

631 Inlägg
16 juni 2009
Danne08a skrev:
jente skrev:
maximus skrev:
Fortfarande singel.

I USA så har ja hört att man kan beställa tjejer från Ryssland vi nätet. Bara å hämta vid flygplatsen:)
Bara å googla tongue

" Men Vafaan jag beställde ju en blond  *skickar i retur* "    <- !?!    Haha ...

92 Inlägg
17 juni 2009
Elda skrev:
VolvoHanna skrev:
Elda skrev:

bara för att jag misstycker så betyder inte det att det går emot några regler. för att dra ett måtto från en välkänd hjälporganisation "jag hatar din åsikt, men jag är beredd att dö för att du skall få uttrycka den"

sen ser jag inte varför jag inte ska få uttrycka min åsikt? att vara singel och söka kontakt via en forumstråd på garaget.org är ganska desperat.

Att använda ordet desperat kanske inte uppfattast speciellt sjysst... Och sen att gå på personligt och inte skriva till alla gör saken ännu värre.

112 Inlägg
21 juni 2009
ghost_boy83 skrev:
ja jag och frugan har bott i hop i 5 år nu men vi funderar att flytta i sär nu känns skönt men lite jobbigt me

Beklagar  jag vet  hur  det  är  jag  kom hem  och  då hade  frugan dragit  och är gravid  i  16 veckan och allt  kom som en blixt från  blå himmel

Sleeper
3 084 Inlägg
21 juni 2009
Är ju ganska många som funnit kärleken på gorg spela roll om man är inne på en dejtingsajt eller på gorg där man ofta har åtminstone en sak gemensamt. Erkänn du är lite desperat själv som sitter och läser igenom kommentarerna tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

92 Inlägg
22 juni 2009
Elda skrev:
5E skrev:
Elda skrev:
bara för att jag misstycker så betyder inte det att det går emot några regler. för att dra ett måtto från en välkänd hjälporganisation "jag hatar din åsikt, men jag är beredd att dö för att du skall få uttrycka den"

sen ser jag inte varför jag inte ska få uttrycka min åsikt? att vara singel och söka kontakt via en forumstråd på garaget.org är ganska desperat.

Att använda ordet desperat kanske inte uppfattast speciellt sjysst... Och sen att gå på personligt och inte skriva till alla gör saken ännu värre.

det var inte JAG som skrev att just hon var desperat, jag sa att det känns som ett genomgående tema i den här tråden, mao sa jag inte det personligt till någon, lär dig läsa ordentligt.

och vem har sakt att jag är vidare snäll? jag påstår iaf inte något sådant.

Har jag påstått att du är/gör det? Jag påstår ingenting, jag skrev bara något totalt meninglöst. Läs om bättre själv :p Jag påstår inte jag läser bra heller smile

Lagerhjon
178 Inlägg
22 juni 2009
Precis nu slog det mig att idag har jag varit singel i 2 år. Hua!! Usch och fy!!

dARKiE
5 031 Inlägg
22 juni 2009
snackelisnacksnack,

Ja, jag är singel å trivs
Senast redigerat av Darkie (22 juni 2009)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Team dBakuten
3 453 Inlägg
22 juni 2009
*Vinkar å ställer mig i ledet*

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

5 Inlägg
22 juni 2009
när ska denna tråden byta namn till "hur många är desperata här?"   ?
tongue

"Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd"

Team dBakuten
3 453 Inlägg
22 juni 2009
minuzed skrev:
när ska denna tråden byta namn till "hur många är desperata här?"   ?
tongue

Aj då.. e det så illa..

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Sök