kanske skulle ändra rubriken så det stod att de är bakom swedishmatch... i allafall fram tills det är säsong för siba igen.. vilket jag snart hoppas på...
dump jävel förstör min ladd tryck! ska ta bort skiten! ja kommer förbi dig en sväg kevin antigen på tisdag eller onsdag. jimmy på jrm sa att det skulle funka jätte bra men nej nej!
kanske skulle ändra rubriken så det stod att de är bakom swedishmatch... i allafall fram tills det är säsong för siba igen.. vilket jag snart hoppas på...
Har ändrat rubrik m.m. nu till bara träffar onsdagar Så får man läsa här i tråden på dom nyaste inläggen var det blir
Tja jag tänkte svänga förbi efter jobbet mä gsi:n men jag hittar inte i gbg och fattar inte riktigt var ni menar... vad heter någon gata i närheten ? jag har gps när ska ni samlas och kommer ni at köra vidare ? haha hur ska jag då hitta er ?
Tja jag tänkte svänga förbi efter jobbet mä gsi:n men jag hittar inte i gbg och fattar inte riktigt var ni menar... vad heter någon gata i närheten ? jag har gps när ska ni samlas och kommer ni at köra vidare ? haha hur ska jag då hitta er ?
kör in på shellmacken vid centralen (nilseriksonsplatsen) ställ dig me bussarna i ryggen titta snett åt höger så ser du ett stort tegelhus men stora sats skyltar på --- nedanför det ligger ett enplans garage .... där är det.....
eller så ringer du mig ...0733-340300
arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard
du kan plåta min bil hehe.. kommer med 18" men väldigt skitig ibl
tror de e Trollhättegatan 1 som de ligger på. hoppas på mycke fol idag.
haha hur ser du ut på den bilden då? ...
får se om ja kommer förbi ida verkar så men då måste ja tvätta skiten först ... för att sedan tigga till mig någon bild på min bil vill ju aktivera bilen någon gång
får se om ja kommer förbi ida verkar så men då måste ja tvätta skiten först ... för att sedan tigga till mig någon bild på min bil vill ju aktivera bilen någon gång
haha ska du snacka om? hur fan ser du ut själv?? min bile e en nyårsbild för något år sen hehe.
diggar at min bil aldrig e med ngnstans på ngn bild
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
haha ska du snacka om? hur fan ser du ut själv?? min bile e en nyårsbild för något år sen hehe.
HAHA ni båda ser ut att behöva vara med i extream makeover. the fucked up edition