NÄÄÄÄÄ, för vi vill MYYYYYYSA i värmen... Vi håller platserna till er andra så blir det gruppmys sen.... våga banga!
hehe vart finns bra parkeringsplatser då? ocj ja tror jag vågar banga
Mehh ta inte död på spänningen sådär... *kittla* Parkeringar finns uppför gatan utmed vägen mitt emot kyrkan ....typ...du vet??.... mellan kullen å kyrkan i backen?? ... Ähh du ser la min å tomtens bil där...
NÄÄÄÄÄ, för vi vill MYYYYYYSA i värmen... Vi håller platserna till er andra så blir det gruppmys sen.... våga banga!
hehe vart finns bra parkeringsplatser då? ocj ja tror jag vågar banga
Mehh ta inte död på spänningen sådär... *kittla* Parkeringar finns uppför gatan utmed vägen mitt emot kyrkan ....typ...du vet??.... mellan kullen å kyrkan i backen?? ... Ähh du ser la min å tomtens bil där...
Vart lägger du upp bilderna? Förresten, brukar ni åka in mot stan och åka runt efteråt eller? Har aldrig varit där men funderar på att åka dit en sväng och kolla läget?
Vart lägger du upp bilderna? Förresten, brukar ni åka in mot stan och åka runt efteråt eller? Har aldrig varit där men funderar på att åka dit en sväng och kolla läget?
Brukar samlas på swedish match sedan står la där i en timma beror på när folk kommer men sedan åker man la hem eller så åker man mee dom till TINTIN..sedan har vi aldrig åkt crusing bara från Järnbrott till Swedish
hahaah nu var man tebax från tintin, blev 4 pers som kom. Vi höll ett långbord kanske blir att jag kommer till garaget först nästa gång får se hur det blir. men annars e tintin givet