Update: Tja! Idag har de skruvats inför skolan imorrn, bilen kan ju inte se ut som den gjorde när vi sluta

Började med att dammsuga ur den, de behövdes verkligen

Sen va dags att kasta in baslådan.
Baslådan i o håller på o fästas i golvetTog en träregel, funkade skitbra. Kommer ingenstans

Sen tog de ett tag innan jag kopplade in, lovade oskar att jag skulle vänta på honom. Så bilen fick sig en tvätt o så började jag rubba o vaxa, jag hann nästan hela bilen, typ halva iof när jag tänker efter

Så nu måste jag ta resten nån dag i veckan... O jag som verkligen älskar o polera, NOOT!!
Sen ringde Oskar o de va dags o koppla in slutsteg o baslådan, gick jättebra och allting e inkopplat där de ska och jag har gjort nåra grova inställningar för att de ska va rätt ok i början.
Men nog fan så låter de inte, misstänker dock starkt att de e min jordpunkt som e boven. För jordpunkten kan väl skapa sånna problem om den inte e ordentlig??
Jordpunkten till steget, vetti fan om den funkar så bra
Kommer ingen bas iaf...Vad tror ni, behövs de en ännu bättre?? Får se vad MDS säger imorrn, kommer åka förbi där imorrn efter skolan.
Sen när vi hade gett upp va de hajfenedags

Men först skulle ett problem lösas, hålet efter gamla GSM-antennen.
Beanéssåsburkbotten o lite sika så blev de ett tätt hål 
Rotade lite i återvinningen i förrådet o skar ur botten på en burk o sen lite sikaflex på de, ska nog hålla tätt

Sen va de bara o mäta o montera hajfenan

Hajfenan monterad.Blev riktigt bra, tur att vi va 2, för de hade blivit riktigt jobbigt för mitt trötta huve o göra de själv

Men jag märkte att mitt övre bromsljus inte sitter i mitten av bilen efter att vi monterat fenan

De va allt jag gjort idag, nu måste jag börja ladda inför plugget imorrn. GAAh!! Vill inte åka dit

//Jacob