4133
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 644 Inlägg
24 januari 2008
Fy helvette vad jag längtar smile Varmt ute , kortbyxxor , garaget t-shirt , bilen färdig , brudar, gå och längta efter tylösand sen säger det PAAANG TYLÖSAND SPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT !

Johan Lindgren

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
SEn vill vi ha mer BILDER till filmen ... Ni som inte skickat några GÖR DET om ni vill vara med vill säga wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
24 januari 2008
ja kan skicka big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

526 Inlägg
24 januari 2008
HÖRRU alli hopa.. har ja fatat detta rätt eller har jag missat någåt??
vi som t.exska starta i gävle ner till HALMSTAD SJÄLVKLART ska vi behöva åka te örebro för att alla aktiviteter börjar där?? För de kan bli jäkligt fel om ni tänker så beroende på hur folk har lagt semestern inför touren.. jag har semester ifrån den 23/7 så mig kvittar de för då.. men tänker på alla andra typ Patricia.. har ja fattat fel nu eller?? :S big_smile

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
TyraX skrev:
HÖRRU alli hopa.. har ja fatat detta rätt eller har jag missat någåt??
vi som t.exska starta i gävle ner till HALMSTAD SJÄLVKLART ska vi behöva åka te örebro för att alla aktiviteter börjar där?? För de kan bli jäkligt fel om ni tänker så beroende på hur folk har lagt semestern inför touren.. jag har semester ifrån den 23/7 så mig kvittar de för då.. men tänker på alla andra typ Patricia.. har ja fattat fel nu eller?? :S big_smile

FEL som vanligt wink   SThlm tycker jag iaf ska vara den SISTA staden man kan följa med från... Sen t.ex nkgp, jönköping osv blir ju typ bara en dag man följer med vilket jag tycker är lite onödigt i sig... Folk kanske,som sagt, utnyttjar det för att komma i på Veidec billigare för at sedan lämna resten av touren..

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Sen att dom som är inskrivan följer med enda till Halmstad tar jag som en förutsättning eller ?  Det är ju där finalen är... Anledningen till att folk startar från olika orter är ju som tyrax skrev lite onödigt om deltagare från Örebro ska sätta sig och köra til gbg för att sedan åka tillbaka exakt samma väg smile

1 752 Inlägg
24 januari 2008
Lindgren_ skrev:
WeDo skrev:
En fråga också... Vad har vi för krav för at följa med ang sträcka ?   Så inte vissa hoppar på i nkpg för att komma in billigare på Veidec t.ex och sedan lämna touren... Sen om någon tänkt att bara åka mellan 2 st städer (t.ex Gävle-sthlm) så tycker jag personligen at det är en rätt onödig deltagarplats när det finns personer som vill med hela rundan...

Jag hoppar ju på i örebro för att det är en jävla bit för mig till göteborg och som jag fattade det som händer inget specielt mellan göteborg och örebro.. tongue

känns inte värt att åka 35 mil för att samlas i göteborg sen att åka och äta på mc d i mariestad och kanske åka genom stan där tongue för att sedan va i örebro som är nära för mig tongue

Sen hänger jag ju på tills den slutar smile

Fan vad lat du är då! wink Du har ju typ bara 5-6 mil längre än mig o jag ska minsann starta i Götet!big_smile Vill ju inte missa en sekund av detta!!big_smile Woaw vart glad överraskad av lönebeskedet idag med bta, så det blir nog o köpa huvudenhet imorn typ!!cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
24 januari 2008
SÅ!! nu har jag snackat med Kevin oxå!! O han var sugen på o slänga ihop nått åt oss!!big_smilebig_smile Så släng gärna fram förslag på text(om det ska vara det?) så han får det lite lättare då han inte har världens största bilintresse...tongue

1 779 Inlägg
24 januari 2008
han kan ju ta upp städerna vi stannar till i, i texten..

btw. drar till kiel imon blir borta hela helgen.. hoppsa på m ycke kul tur med polarna å massaöl big_smile ha de fint alla småbarn. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
SÅ!! nu har jag snackat med Kevin oxå!! O han var sugen på o slänga ihop nått åt oss!!big_smilebig_smile Så släng gärna fram förslag på text(om det ska vara det?) så han får det lite lättare då han inte har världens största bilintresse...tongue

Men ge honom lite "stödord" kanske... Som alla städer vi ska stanna till i... Bilmärken som ska med... Veidev festivalen och alla händelser m.m. smile  Kanske han kan slänga ihop något tongue

2 644 Inlägg
24 januari 2008
Åh fan vad nice smile Blir klockrent med namn på städerna och lite bilmärkenb och så sen typ Veidec festivalen och kanske nämna nått om micro för att dom är schyysta och stället upp på minst 3 ställen smile

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
24 januari 2008
Haha han undrar om det är nån som kan spela in när man startar bilen o senriver iväg som en halvgalning typ?tongue O sen om nån kan spela in när man tutar o torrgasar lite med typ?big_smile Men jag hör med honom om städerna o allt sånt med iaf..!smile

2 283 Inlägg
24 januari 2008
Tycker man ska haka på tidigare än Sthlm faktiskt, lite segt att itne vara samlad trupp från början...

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Haha han undrar om det är nån som kan spela in när man startar bilen o senriver iväg som en halvgalning typ?tongue O sen om nån kan spela in när man tutar o torrgasar lite med typ?big_smile Men jag hör med honom om städerna o allt sånt med iaf..!smile

haha... jaaa, och istället för det vanliga "Klapp" ljudet i techno låtarna skull eman ha en dumpventil som pyser istället tongue

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Nu är Första inlägget uppdaterat med alla övernattnings ställen förutom Halmstad som vi inte vet än... Sen har servicebilen kommit in på deltagarlistan också...  har märkt ut den så man ser att det är den som är servicebil smile  Kolla gärna vettja...

BTW så får vi tacka chrizz för att han har tid att fixa det då han nog har mer än mest att göra efter uppdateringen av gorg... TACK !

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 januari 2008
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

haha... jaaa, och istället för det vanliga "Klapp" ljudet i techno låtarna skull eman ha en dumpventil som pyser istället tongue

hade gärna ställt upp på det men har ingen dumpventil...mohahaha...men Kalle din låter väl inte så pjokigt?Mr_singels låter gött när han startar den=)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

2 283 Inlägg
24 januari 2008
http://www.hagonscamping.se/

Där har vi en Camping i Halmstad men den låter dyr tycker jag hmm Visserligen ska jag nog slagga i lägenheten under de dagarna... Men det får man ju se med pengar annars får man väl ta och hyra en stuga där.
Såklart kommer jag vara med er från morgon till kväll även om jag sover i Lägenheten smile

Peace

R.I.P. Michael Jackson!

1 752 Inlägg
24 januari 2008
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

hade gärna ställt upp på det men har ingen dumpventil...mohahaha...men Kalle din låter väl inte så pjokigt?Mr_singels låter gött när han startar den=)

Haha nä min duger la igentligen...tongue Men jag har ju ingen flashig dump o sånt i min bil som alla andra colla o fräna har...tongue men jag kan försöka mej på nått, men skadar ju inte om fler försöker så han har lite o välja ibland:D

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Haha nä min duger la igentligen...tongue Men jag har ju ingen flashig dump o sånt i min bil som alla andra colla o fräna har...tongue men jag kan försöka mej på nått, men skadar ju inte om fler försöker så han har lite o välja ibland:D

Ska till sabben på lördag... kan spela in några mysiga ljud från 3" systemet och dumpen smile

1 752 Inlägg
24 januari 2008
Tycker jag låter som en utmärkt idé!!wink Han har redan börjat med låten kan jag säga!!big_smile Låter riktigt gött det lilla jag har fått höra kan jag avslöja..!big_smile  Är det nån som har en filtrerad mick förresten?? Som kan spela in alla städerna o alla märken o sånt om vi skulle ha med det??tongue
Senast redigerat av Kalle_Ponken (25 januari 2008)

Sök