3705
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Tycker jag låter som en utmärkt idé!!wink Han har redan börjat med låten kan jag säga!!big_smile Låter riktigt gött det lilla jag har fått höra kan jag avslöja..!big_smile  Är det nån som har en filtrerad mick förresten?? Som kan spela in alla städerna o alla märken o sånt om vi skulle ha med det??tongue

Annars får någon skriva en liten text smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

240 Inlägg
25 januari 2008
kan ju  medela att i onsdags när jag skulle till sommarstugan så var det lite halt ute:) satte bilen rakt ner i diket för att senare ta och skrapa bilen lite i en bergvägg som låge precis breve diket:D och där slutade dagens roligaste aktivitet:P menmen det va jävligt roligt på vägen innan diket dök upp:) låter som det  börjar bli ganska klart vad som kommer hända på touren nu. låter skit bra alltihop.

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

Your Dream My Reality
219 Inlägg
25 januari 2008
bmw525tds skrev:
kan ju  medela att i onsdags när jag skulle till sommarstugan så var det lite halt ute:) satte bilen rakt ner i diket för att senare ta och skrapa bilen lite i en bergvägg som låge precis breve diket:D och där slutade dagens roligaste aktivitet:P menmen det va jävligt roligt på vägen innan diket dök upp:) låter som det  börjar bli ganska klart vad som kommer hända på touren nu. låter skit bra alltihop.

Tråkigt att höra:(

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

240 Inlägg
25 januari 2008
Tobbe87 skrev:
bmw525tds skrev:

ä va fan det kunde ha vare mycke värre. ser inte detta som något allvarligt direkt bara dörrana tröskeln framskärmen bakskärmen fronten huven lycktan och lite skit under som  gick åt helvete. men kurvorna innan det  small kände jag  mej som grönvall:) men det  slutade som p-g andersson i ett dike:D haha man får ju se det  komiska i det  hela så löser sej rästen:P

17 Inlägg
25 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Rallystacke skrev:
WeDo skrev:

Varför anmäla sig om du ändå ska sälja bilen ?

Som du kanske förstår är inte det den mest lättsålda bilen i Sverige. Jag har ej aktivt annonserat ut den m.m. Så att den är såld till sommaren har jag väldigt svårt att tro..
Så det var därför jag tänkte anmäla mig. Men det verkar ju inte som du tyckte det var lämpligt så jag skippar det då..

Klart som fan att du ska anmäla dig!!! Din bil är ju svingrym!!!big_smile Annars så kan du ju anmäla dig till Gatebil o piska runt den lite där med...wink Hehe^^

Nackdelen är att det kostar så förbannat mycket att dra till Norge o köra på bana en hel helg.. Det är inget jag har ekonomi till just nu.. sad

671 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Haha han undrar om det är nån som kan spela in när man startar bilen o senriver iväg som en halvgalning typ?tongue O sen om nån kan spela in när man tutar o torrgasar lite med typ?big_smile Men jag hör med honom om städerna o allt sånt med iaf..!smile

haha... jaaa, och istället för det vanliga "Klapp" ljudet i techno låtarna skull eman ha en dumpventil som pyser istället tongue

jaa mycket billjud i låten!

Second is the first loser

526 Inlägg
25 januari 2008
bmw525tds skrev:
Tobbe87 skrev:
bmw525tds skrev:

ä va fan det kunde ha vare mycke värre. ser inte detta som något allvarligt direkt bara dörrana tröskeln framskärmen bakskärmen fronten huven lycktan och lite skit under som  gick åt helvete. men kurvorna innan det  small kände jag  mej som grönvall:) men det  slutade som p-g andersson i ett dike:D haha man får ju se det  komiska i det  hela så löser sej rästen:P

hahahaha ÅÅÅH SOOOOPAAAAAA big_smile

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Tycker jag låter som en utmärkt idé!!wink Han har redan börjat med låten kan jag säga!!big_smile Låter riktigt gött det lilla jag har fått höra kan jag avslöja..!big_smile  Är det nån som har en filtrerad mick förresten?? Som kan spela in alla städerna o alla märken o sånt om vi skulle ha med det??tongue

Asså e ja me lr?

The Black Ghost

393 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
SEn vill vi ha mer BILDER till filmen ... Ni som inte skickat några GÖR DET om ni vill vara med vill säga wink

De skulle va kul å ha varit mä där men har ju inga bra bilder på min bil bara vinter bilder sad

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Dymek skrev:
WeDo skrev:
SEn vill vi ha mer BILDER till filmen ... Ni som inte skickat några GÖR DET om ni vill vara med vill säga wink

De skulle va kul å ha varit mä där men har ju inga bra bilder på min bil bara vinter bilder sad

Du har ju fullt med shyssta bilder från i sommras på sidan ju smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
ViinikkaT5 skrev:
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Asså e ja me lr?

Med i vad ? tongue

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:

fan va bra.... Skulle ju vara guld om låten blev klar innan filmen gjordes.. så man kan ha med den istället smile

Your Dream My Reality
219 Inlägg
25 januari 2008
wedo har du fått bilder av mig till filmen?

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 752 Inlägg
25 januari 2008
Är det nån som har spelat in när dom brummar iväg än eller!?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:

Imorgon imorgon IMORGON !!!!!!!!!!  big_smile

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Då välkommnar vi Syyhn till gänget också smile

393 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
Dymek skrev:
WeDo skrev:

Du har ju fullt med shyssta bilder från i sommras på sidan ju smile

jo de har ja vell men så ser ju inte bilen ut nu... men men ska försöka välja ut nån då å skicka..

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

1 752 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Imorgon imorgon IMORGON !!!!!!!!!!  big_smile

Haha gött o höra!!big_smile jag ska nog oxå ge mej på o brumma iväg o spela in det..tongue O välkommen in i gänget Syyhn!big_smile hoppas du vet vad du har gett dej in på...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 644 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
Då välkommnar vi Syyhn till gänget också smile

Välkommen micke big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Johan Lindgren

240 Inlägg
25 januari 2008
haha ja kan ju starta min härliga diesel å knacka lite:P låter gött med 4" från turbon och rakt bak:P sen  duschar det  lite från  dumpen med:D

Sök