5106
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Tjena deltagare ! 

Nu ska det göras en liten koll här... Har disskuterat lite med Chrizz och han är villig att kanske göra en Tour dekal... Och i samma veva så fanns förslaget att trycka tour-tshirts... En t-shirt med samma tryck som dekalen kommer vara och med möjlighet att ha personlig gorg adress på ...

Så nu undrar jag bara om intresset finns av att kanske göra sånna....

Kommer isf troligtvis läggas upp i shopen så kan dom som vill köpa en... Men vill ju veta, som sagt, om intresset finns ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
Tjena deltagare ! 

Nu ska det göras en liten koll här... Har disskuterat lite med Chrizz och han är villig att kanske göra en Tour dekal... Och i samma veva så fanns förslaget att trycka tour-tshirts... En t-shirt med samma tryck som dekalen kommer vara och med möjlighet att ha personlig gorg adress på ...

Kommer isf troligtvis läggas upp i shopen så kan dom som vill köpa en... Men vill ju veta, som sagt, om intresset finns ?

:cool:klart man vill ha en sån t-shirt med!!!!!!!!tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

240 Inlägg
25 januari 2008
om man säger så här. jag köper o  ni andra köper:D annars så kvittar en t-shirt mej ganska ordentligt

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Jag ska lätt ha en iaf big_smile  eller 5 som man kan ha en varje dag smile  neee, men 2 st blir det iaf, en till mig och en till passageraren (tjejen)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

526 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
Jag ska lätt ha en iaf big_smile  eller 5 som man kan ha en varje dag smile  neee, men 2 st blir det iaf, en till mig och en till passageraren (tjejen)

hahaha ja ska ha 2 i alla fall:) kanske hittar nån på vägen som vill följa med big_smile hehe aja Slut skämtat ja e intresserad av BÅDE dekal och t-shirt big_smile

3 390 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
Dekal är ett måste om man ska med in på alla utsällningar/evenemang m.m smile

236 Inlägg
25 januari 2008
dekal och ticha e man lätt på me:)  får la försöka skicka in några ljud från min me då:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Beyond Godlike
146 Inlägg
25 januari 2008
Jag köper gärna en t-shirt. Oerhört tufft ifall alla förare/ägare skulle göra det. Vid utsällningsdags så vet ju "folk" vilka de ska gå fram till om de vill prata om bilarna och dylikt.

Good idea! Men jag kom att tänka på en sak idag... Det är synd att inte touren besöker födelsestaden Eskilstuna! Hade varit bra tufft att ställa ut på fristadstorget tongue Men men, bara en parentes!

Dom säger det!

2 644 Inlägg
25 januari 2008
Fränt som fan med t-shirtar smile om dom ska säljas i shopen borde ju dom 45 som är anmälda ha nån special så det står nått specielt så itne andra kan komma i likadan smile Bara att det står nån liten grej som itne är likadan tongue

Johan Lindgren

393 Inlägg
25 januari 2008
WeDo skrev:
Tjena deltagare ! 

Klart man ska ha en sån utan tvekan.

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

1 752 Inlägg
26 januari 2008
Ja klart att man ska ha en sån!! big_smile Men som sagt, hoppas att dom kommer o skillja sig från mängden så man kan se "oss" lite lättare:P

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Ja klart att man ska ha en sån!! big_smile Men som sagt, hoppas att dom kommer o skillja sig från mängden så man kan se "oss" lite lättare:P

Rosa eller orangea kanske ??? wink

28 Inlägg
26 januari 2008
WeDo skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Rosa eller orangea kanske ??? wink

man lär ju synas i dom färgerna...yikes

neckwomen_88
26 januari 2008
Våga Vägra Rosa! big_smile

är på tisha, men blir det så cleant med g.org-nick på också?  det kanske man kan sätta på ärmen? eller nere i högra hörnet på ryggen..? eller på.... osv..^^ hehe!

240 Inlägg
26 januari 2008
haha ser ut som jag  med får köpa 1 då:P

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
neckwomen_88 skrev:
Våga Vägra Rosa! big_smile

är på tisha, men blir det så cleant med g.org-nick på också?  det kanske man kan sätta på ärmen? eller nere i högra hörnet på ryggen..? eller på.... osv..^^ hehe!

hehe... neee, jag vill ha i svart smile   Men om man har tour trycket på framsidan och adressen på baksidan då ?

Bmwälskare
75 Inlägg
26 januari 2008
Givet att vi ska ha både och så folk vet vilka vi är!!

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

2 117 Inlägg
26 januari 2008
Håller med om Garagets personliga T-shirt och ett tillägg på den med Touren.

Your Dream My Reality
219 Inlägg
26 januari 2008
Jag vill ha 2 t-shirts:) riktigt bar ide ju:)

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Statligt anställd
215 Inlägg
26 januari 2008
WeDo skrev:
Tjena deltagare ! 

Låter som en riktigt bra idé. Jag skall ha 2st.
Har inte haft internet på ett tag, så det blir fruktansvärt svårt att försöka hänga med i denna tråd. Skojigt att se att det kommer nya idéer allt efter som. Tänkte kolla. blir det någon träff innan touren som diskuterades tidigare?

Samt att jag fick en liten idé själv. Funderar på om man skall ta med sig ett hel-täcke till bilen som man kan slänga på bilen på nätterna... Vet inte om det gör bilen säkrare eller om det bara kommer att locka mer löst folk som vill lyfta på täcket...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

Sök