4378
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
27 januari 2008
theangel6 skrev:
Många som inte har varandras msn...vi kanske skulle göra nån typ av lista så man kan adda varann...man hinner ju knappt adda nån medans allt skriveri e..man har ju fullt upp med att skriva;)

Kan vi inte skriva sin Msn igen så kan Teddyponken lägga in dom på första sidan nånstans?tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

482 Inlägg
27 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Många som inte har varandras msn...vi kanske skulle göra nån typ av lista så man kan adda varann...man hinner ju knappt adda nån medans allt skriveri e..man har ju fullt upp med att skriva;)

Kan vi inte skriva sin Msn igen så kan Teddyponken lägga in dom på första sidan nånstans?tongue

Kan vara bra att ha vissas MSN!
Senast redigerat av T_modee (27 januari 2008)

Your Dream My Reality
219 Inlägg
28 januari 2008
Msn låter som en bra grej=) lista allas msn=)

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

116 Inlägg
28 januari 2008
WeDo skrev:
Har kanske glömt att skriva en sak... Men en förutsättning för att vara med på touren är ju också att man följer med från någon stad innan sthlm och enda fram till Halmstad... Så det inte blir att någon hoppar på i sthlm och åker hem efter Mantorp t.ex...

Har man hoppat på så följer man med till slutet om inte något speciellt inträffar (sjukdom, familjegrejjer m.m) och inte för att man inte längre har någon lust eller inte hade tänkt åka längre...

jag har sagt hela tiden att jag bara kan bli med en bit men nu har det visst blivit ändrat. ca100 mil resväg + allt crousing och små snurrande är en omöjlighet för mitt soppa konto. ni kan plocka bort mig från listan.

passa på att lägga en börn idag för imorn kan däcken vara slut

Gödseldräng
4 529 Inlägg
28 januari 2008
vilken dag blir det jkpg ??
alltid kul att åka lite där då även om man inte har råd att åka överallt ^^

3 390 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
vilken dag blir det jkpg ??
alltid kul att åka lite där då även om man inte har råd att åka överallt ^^

Allting står fortfarande i första inlägget, tro det eller ej...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

240 Inlägg
28 januari 2008
mm nu hitta ja drömlåten i sommar:) alla ska sjunga med. bara så ni vet:D

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

118 Inlägg
28 januari 2008
blev uppringd från jnytt som är en internet tidning i jönköping som ville veta om touren och ska skriva lite om den och när vi är i jönköping och ha några bilder. men jag tar några bilder från era användare och skickar om ni inte har något emot det?!

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
juliet skrev:
blev uppringd från jnytt som är en internet tidning i jönköping som ville veta om touren och ska skriva lite om den och när vi är i jönköping och ha några bilder. men jag tar några bilder från era användare och skickar om ni inte har något emot det?!

Be någon skicka till dig istället... Så inte garaget loggan kommer med... eller tar du bort det sen ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 644 Inlägg
28 januari 2008
WeDo skrev:
juliet skrev:

Be någon skicka till dig istället... Så inte garaget loggan kommer med... eller tar du bort det sen ?

det är ju bara nice med garaget loggan det är ju trots allt garaget.org on tour wink

Johan Lindgren

793 Inlägg
28 januari 2008
Lindgren_ skrev:
WeDo skrev:
juliet skrev:

det är ju bara nice med garaget loggan det är ju trots allt garaget.org on tour wink

verkar ha blivit en WeDo tour...

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

236 Inlägg
28 januari 2008
Lindgren_ skrev:
WeDo skrev:
juliet skrev:

D här blir bara bättre och bättre smile  längtasr som fan nu ju. men men e ju en del dagar kvar hehe
kul att företag hör av sig och vill göra reportage om touren

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
Goli skrev:
Lindgren_ skrev:
WeDo skrev:

verkar ha blivit en WeDo tour...

Och med det menas ?   Tänkte bara om ni hört med chrizz isf ?  Är ju ändå hans "företags logga" som ska synas...

118 Inlägg
28 januari 2008
kan jag säga till dom att touren heter garaget.org tour eller va ska jag säga att den heter?

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
juliet skrev:
kan jag säga till dom att touren heter garaget.org tour eller va ska jag säga att den heter?

Garaget On Tour 2008 smile   All fakta finns i första inlägget ifall det är något dom vill veta smile

118 Inlägg
28 januari 2008
gött gött

Rock´N Roll

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
29 januari 2008
Wedo:Blir det nån msnlista???Du har ju sååååå mycket att göra på dagarna i ditt kontor så du hinner väl pm a alla eller???hahaha...tänkte på en sak till...har någon mer än jag lagt märke till när den nya sidan med bilarna kom upp så försvann allas namn...förut när den låg fortfarande kvar på första sidan så såg man alla riktiga namn...en del har man lärt sig...som Tobbe..undra varför det namnet lägger sig på minnet???tjejrnas namn kan väl alla redan=)konstigt vore det annars...med tanke på att vi bara e 3tongue...går det fixas te Wedo så namnen syns???i å för sig så har jag nog listan kvar sen hemsidan så jag kan ju kolla där...hihhi..fast några nya har ju joinat oss o dom har man svårt hålla reda på men de e väldigt trevliga och tjuttrar precis lika mycket som vi andra...nice det!!!Det ska bli så kul det här!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
29 januari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Wedo:Blir det nån msnlista???Du har ju sååååå mycket att göra på dagarna i ditt kontor så du hinner väl pm a alla eller???hahaha...tänkte på en sak till...har någon mer än jag lagt märke till när den nya sidan med bilarna kom upp så försvann allas namn...förut när den låg fortfarande kvar på första sidan så såg man alla riktiga namn...en del har man lärt sig...som Tobbe..undra varför det namnet lägger sig på minnet???tjejrnas namn kan väl alla redan=)konstigt vore det annars...med tanke på att vi bara e 3tongue...går det fixas te Wedo så namnen syns???i å för sig så har jag nog listan kvar sen hemsidan så jag kan ju kolla där...hihhi..fast några nya har ju joinat oss o dom har man svårt hålla reda på men de e väldigt trevliga och tjuttrar precis lika mycket som vi andra...nice det!!!Det ska bli så kul det här!!!

Duuuuu, jag håller på att bråka med en massa fläktaggeregat.... Eller ja... inte just nu, men snart wink

1 779 Inlägg
29 januari 2008
hehe lotta ja kan massa namn nu. big_smile ja kan typ 6 namn. big_smile känner mig rätt bra big_smile hahaha

men varför just tobbe då? menar du att du lagt tobbe från halmstadhållet eller?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
29 januari 2008
men vi gör så här då.. big_smile

detta gäller alla nu även dom ja har på msn..

skriv namn, gorg namn, bo ort, msn, mobilnummer, å reggnummer i ett pm till mig så kan ja börja fixa med en lista smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Sök