29 januari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Wedo:Blir det nån msnlista???Du har ju sååååå mycket att göra på dagarna i ditt kontor så du hinner väl pm a alla eller???hahaha...tänkte på en sak till...har någon mer än jag lagt märke till när den nya sidan med bilarna kom upp så försvann allas namn...förut när den låg fortfarande kvar på första sidan så såg man alla riktiga namn...en del har man lärt sig...som Tobbe..undra varför det namnet lägger sig på minnet???tjejrnas namn kan väl alla redan=)konstigt vore det annars...med tanke på att vi bara e 3

...går det fixas te Wedo så namnen syns???i å för sig så har jag nog listan kvar sen hemsidan så jag kan ju kolla där...hihhi..fast några nya har ju joinat oss o dom har man svårt hålla reda på men de e väldigt trevliga och tjuttrar precis lika mycket som vi andra...nice det!!!Det ska bli så kul det här!!!
Duuuuu, jag håller på att bråka med en massa fläktaggeregat.... Eller ja... inte just nu, men snart

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre