3494
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
5 februari 2008
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha yes vill man synas så mycket som möjligt får man ligga i vettu!wink big_smile

ja gtycker ju ändå Gbg's stolthet (akakaboto) borde köra först tongue hahaha

HAHAHA:lol:...nu fick jag nåt att skratta åt...vem skulle det vara då????Jag hoppas du inte syfta på dig själv nu...skrattar högt

haha kalrt jag menar mig själv. smile vem skulle de annars vara. tongue ja kör svensk å pratar riks svenska. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 februari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
akakaboto skrev:

ja gtycker ju ändå Gbg's stolthet (akakaboto) borde köra först tongue hahaha

HAHAHA:lol:...nu fick jag nåt att skratta åt...vem skulle det vara då????Jag hoppas du inte syfta på dig själv nu...skrattar högt

haha kalrt jag menar mig själv. smile vem skulle de annars vara. tongue ja kör svensk å pratar riks svenska. tongue

HAHA...GBG´s stolthet???Det måste du fått om bakfoten....nån har ljugit dig rakt upp i ansiktet....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
5 februari 2008
akakaboto skrev:

...men stavar som de blinda slåss... smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

240 Inlägg
5 februari 2008
Dave_C70 skrev:
akakaboto skrev:

...men stavar som de blinda slåss... smile

haha big_smile

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

1 779 Inlägg
6 februari 2008
fan va ni e elaka. sad

240 Inlägg
6 februari 2008
akakaboto skrev:
fan va ni e elaka. sad

haha visst  är dom. nu  får ni inte vara så elaka mot tobbe i fortsättningen. fy på er:P

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 februari 2008
bmw525tds skrev:
akakaboto skrev:
fan va ni e elaka. sad

haha visst  är dom. nu  får ni inte vara så elaka mot tobbe i fortsättningen. fy på er:P

Nä då:rolleyes:..ska vara snäll mot min latexkille:P...du e vart fall tourens stolthet...fnissar..snygg du kommer bli i dina kläder:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 februari 2008
Är cdskivan klar????Jag vill byta låt eller är det försent?Har hittat en som passar oss brudar...

3 390 Inlägg
6 februari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Är cdskivan klar????Jag vill byta låt eller är det försent?Har hittat en som passar oss brudar...

Bara det inte är "Girls just wanna have fun" så.... tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 februari 2008
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Gapskrattar...inte den jag hade i tanken dock men den va inte heller så dum:P...haha,någon förväntar sig ett PM här:P...

3 390 Inlägg
6 februari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Gapskrattar...inte den jag hade i tanken dock men den va inte heller så dum:P...haha,någon förväntar sig ett PM här:P...

Just jävlar... haha... Det kommer det kommer smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Nobodys wife
250 Inlägg
6 februari 2008
theangel6 skrev:
WeDo skrev:
theangel6 skrev:

Nää skivan e långt ifrån klar...har bara fått ett fåtal bidrag...OBS...skicka ett MAIL till min garaget sida...så jag slipper leta efter bidrag i allas inlägg här på tråden..  big_smile

cocos is the shit!!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 februari 2008
cocos skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Nää skivan e långt ifrån klar...har bara fått ett fåtal bidrag...OBS...skicka ett MAIL till min garaget sida...så jag slipper leta efter bidrag i allas inlägg här på tråden..  big_smile

Tänkte du skulle slippa leta efter min så jag väntar tills du kommer online på msn så skickar jag låten där...lite svår få tag itongue

1 779 Inlägg
6 februari 2008
mitt bidrag å bäst. .p

Beyond Godlike
146 Inlägg
6 februari 2008
Jag sitter o funderar på om det kommit upp något nytt som gäller själva touren?

Tänker särskilt på:

*Dekaler
*T-shirts
*Om vi skall ordna någon slags omröstning vid utställningarna... snyggast bil eller dylikt?

WeDo har du koll? tongue

Dom säger det!

1 752 Inlägg
6 februari 2008
cocos skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Haha måste ju vara lite utmaning för dej o hitta allas ju:P blir ju för enkelt för dej om du får mejl om det ju!big_smile Men jag tror jag vet vilken låt jag vill ha nu iaf...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

118 Inlägg
6 februari 2008
Connidja skrev:

Tänker särskilt på:

*Dekaler
*T-shirts
*Om vi skall ordna någon slags omröstning vid utställningarna... snyggast bil eller dylikt?

WeDo har du koll? tongue

ang omröstningen under touren så tycker jag som det är nämt tidigare att alla ska som kollar på bilarna under hela touren på alla stopp ska få en lapp med alla kategorier och sedan skriva regnr eller om bilarna får var sitt nr. så bara räknar man ihop det sen till prisutdelningen!

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
6 februari 2008
Trådstartare
juliet skrev:
Connidja skrev:

Tänker särskilt på:

*Dekaler
*T-shirts

WeDo har du koll? tongue

ang omröstningen under touren så tycker jag som det är nämt tidigare att alla ska som kollar på bilarna under hela touren på alla stopp ska få en lapp med alla kategorier och sedan skriva regnr eller om bilarna får var sitt nr. så bara räknar man ihop det sen till prisutdelningen!

Att man isf samlar på sig röstar till Finalen i Halmstad eller ?

526 Inlägg
6 februari 2008
För tilfället så har jag lust att HOPPA in taket på Audijäveln.. hur i helvete ska man kunna få bort grejjerna när de sitter special grejjer överallt?? HELT FUCKING JÄVLA OMÖJLIGT... och man kommer ju inte åt och kolla heller:S åååh så less ja bliiiiiiiiir.. Den som kan ge svaret VARFÖR ja har sån jävla otur hela tiden ska fan knäcka extra som spåkärring :S nån som har mekat krockbalk på a4 96a som vet va man ska ha för jävla nyckel till de 3 torksen som sitter på krockbalken fram??

118 Inlägg
6 februari 2008
WeDo skrev:
juliet skrev:
Connidja skrev:

Tänker särskilt på:

*Dekaler
*T-shirts

WeDo har du koll? tongue

Att man isf samlar på sig röstar till Finalen i Halmstad eller ?

a man sparar alla röstena till halmstad. tror nog det blir bäst så och så är det ju roligt att man får röster från alla stopp!

Rock´N Roll

Sök