5235
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

45 Inlägg
9 februari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Mercedes_16v skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Haha vad är det vi hör Johan!?tongue Du kommer ju passa in som handen i handsken här vettu!big_smile

Haha!! ja börjar inse det=/ hehe... Kommer bli riktigt kul!!

haha ja det kommer bli bra grant det här det tror jag!!big_smile Ska ni ta två bilar eller har ni kommit överens om vems ni tar än?wink

Det blir endast venton om inte benzen hänger med... Det beror mest på ekonomin, kostar ju en del me två bilar, å min e ju inte jättesnål=)

190 2,3 16v... Vad mer behöver sägas?!?

1 752 Inlägg
9 februari 2008
Mercedes_16v skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Mercedes_16v skrev:

Haha!! ja börjar inse det=/ hehe... Kommer bli riktigt kul!!

haha ja det kommer bli bra grant det här det tror jag!!big_smile Ska ni ta två bilar eller har ni kommit överens om vems ni tar än?wink

Det blir endast venton om inte benzen hänger med... Det beror mest på ekonomin, kostar ju en del me två bilar, å min e ju inte jättesnål=)

Beror väll lite på hur tung man är på högerfoten med va...?wink big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

45 Inlägg
9 februari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Mercedes_16v skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Jo de e sant... men under litern går den inte, oavsett skor... Jo kanske om man håller 70 km... Men då e ja i halmstad när ni åker hem=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 februari 2008
Grattis Pikey!!!!!!Nu e det fixa körkortet då;)bara klara teorin och sen uppkörning;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
9 februari 2008
Mercedes_16v skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Mercedes_16v skrev:

Jo de e sant... men under litern går den inte, oavsett skor... Jo kanske om man håller 70 km... Men då e ja i halmstad när ni åker hem=)

Hahaha du kan ju alltid göra Lunken sällskap längst bak i ledet!!lol slipper han ju komma in så sent helt själv ju...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

45 Inlägg
9 februari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Mercedes_16v skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Hahaha du kan ju alltid göra Lunken sällskap längst bak i ledet!!lol slipper han ju komma in så sent helt själv ju...tongue

Haha!! Vill inte åka så långt bak... då kan ja ta lite högre sopparäkning=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 februari 2008
Mercedes_16v skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Mercedes_16v skrev:

HAHA...Lunken kommer känna sig såååå ensam:lol:...Frågan e om Johan får åka Vento:P...så han bör överväga ta med Mercan:cool:

45 Inlägg
9 februari 2008
theangel6 skrev:
Mercedes_16v skrev:
Kalle_Ponken skrev:

HAHA...Lunken kommer känna sig såååå ensam:lol:...Frågan e om Johan får åka Vento:P...så han bör överväga ta med Mercan:cool:

Å varför skulle ja inte få åka med?? Ja kan ta min, de e inga probs... de e bara det att du får drifta framhjulsdrivet på Gatebil!! Å hur kul  e det då=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 februari 2008
Mercedes_16v skrev:
theangel6 skrev:
Mercedes_16v skrev:

Å varför skulle ja inte få åka med?? Ja kan ta min, de e inga probs... de e bara det att du får drifta framhjulsdrivet på Gatebil!! Å hur kul  e det då=)

MOHAHA..flörta te sig att få testa nån annans bil kanske???Då behöver jag inte drifta framhjulsdrivet...Klart Mercan ska med på touren;)du har ju velat ha med den från start:P

367 Inlägg
9 februari 2008
men om han nu inte får sin bil färdig å får åka med nån anna borde nästa man på reservlistan fåfölja med?? jag vill så gärna köra med i touren men står som nr 8 nu hmm hoppas att fler försvinner låter dumt att jag säger det så men för min egenskull jag som vill med

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

2 283 Inlägg
9 februari 2008
Fler kommer nog hoppa ur, tycker att månaden innan eller 2 månader innan måste semester och allt vara klart så i fall nya personer som vill med kan fixa sin?

R.I.P. Michael Jackson!

1 174 Inlägg
9 februari 2008
Har ni tagit bort regeln att bilen måste vara med i någon utav kategorierna streetcar, veteran eller extreme nu eller?? För det är ju massa nya på reservlistan som inte är med i någon utav dom tidigare nämnda kategorierna..

"If you're in control, you're not going fast enough"

3 390 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
-Blomman- skrev:
Har ni tagit bort regeln att bilen måste vara med i någon utav kategorierna streetcar, veteran eller extreme nu eller?? För det är ju massa nya på reservlistan som inte är med i någon utav dom tidigare nämnda kategorierna..

Dom är "Under ombyggnad" !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 174 Inlägg
9 februari 2008
WeDo skrev:
-Blomman- skrev:

Haha okej, du verkar ju väldigt seriös med ditt val av folk som ska med iaf..

Körv
3 535 Inlägg
9 februari 2008
Finns ju många bilar på garaget som inte är i någon kategori heller.. Men att dom är skapligt snygga för det ändå. Min bil till exempel, den kanske inte är världens snyggaste bil. Men jag tycker den är jäkligt fin iaf.

Men men, det är ändå inte min förlust wink

Truckdriving Man

53 Inlägg
9 februari 2008
Mercedes_16v skrev:
Pikey skrev:
WeDo skrev:
Bättre med lite spolarvätska i en Ford Taunus, än en polares vätska i A***

HAHAHA!!!

Ajja ska bara skryta lite blev 18år för 9 min sedan smilesmile

GRATTIS GRATTIS TILL MIG big_smile

Krogen ikväll wiho!

GRATTIS:lol:

grattis på dig pojk hoppas du skaffar kortet innan touren:)
Senast redigerat av mr_singel (9 februari 2008)

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

2 283 Inlägg
9 februari 2008
Har Teoriprov på Tisdag!

Kolla tårtan! (Nya A4an big_smile)

http://garaget.org/gallery/archive/38435/251939_coa9o5.jpg

Pappa tyckte att de på Östras skulle göra något coolt med bilden men de gjorde den som de fick den.

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
9 februari 2008
Trådstartare
-Blomman- skrev:
WeDo skrev:
-Blomman- skrev:

Istället för att klaga så kan du väl ge dig ut i garaget så kanske du kommer med du också  ?? yikes

Och sen undrar jag vad du menar med "väldigt seriös med ditt val av folk som ska med" ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Körv
3 535 Inlägg
9 februari 2008
WeDo skrev:
-Blomman- skrev:
WeDo skrev:

Istället för att klaga så kan du väl ge dig ut i garaget så kanske du kommer med du också  ?? yikes

Och sen undrar jag vad du menar med "väldigt seriös med ditt val av folk som ska med" ?

Äsch, du har nog rätt. Ber om ursäkt från min sida. Var väl bara lite avundsjuk wink

Truckdriving Man

1 174 Inlägg
9 februari 2008
WeDo skrev:
-Blomman- skrev:
WeDo skrev:

haha nej jag tror jag klarar mig ändå.. wink

Sök