ååhh fyfan:S et litet muskelknippe på 150 kg är inget man vill köra inn i :S Skönt att du å grabben klara er! BTW vem ska man pynta camping pengarna te sedan??
Jag tycker att WEDOS dekal e hetast hittills!! eller?? Hur monga dekaler är de tänkt att vi ska ha på våra bilar?? 3? 2 på sidorutorna och en på bakrutan?? tycker jag att vi ska ha i alla fall.... Jävligt fint att vi redan har börjat synas i diverse tidningar och sådant de kommer säkert att skrivas i tidningen här i gävle med kanske skulle göra några "Reklamlappar" som vi skulle kunna sätta upp i diverse städer?? så 1 person i varige stad får sätta upp lappar lite här och var så syns vi enumera?? är det ett aktuellt förslag eller?? för MDS här kommer säkerligen lägga ut på sin hemsida om träffen vi skulle ha:D men ede aktuellt så kan nån händig människa fixa ihop ett A4 papper med lite fackta om stoppet/Touren.. jag kan gärna ta på mig detta hhär omkring där ja bor om någån gör lappen Är ja helt ute å cycklar nu eller?? :S
Jag hitade precis tråden, och känner inte för att läsa igenom hela. Men tips på dekal iaf, såg dekalen "garaget.org on tour 2008" gör den precis så, fast ha bara med texten, ingen bakgrund och stor över hela bakrutan, kan nog bli nice, spec på tonade rutor. Det finns en riktigt stor parkering i södertälje, precis vid avfarten, för bensträkare och små prat, kanske käka på donken som ligger där... Ligger även en gör det själv tvätt där, Clean Car för dom som är sugna på att tvätta och hetvaxa . Kostar typ 40 kr om du är snabb. www.clean-car.se
1:a dekalen är tänkt för höger sida av bilen. Utskuren i fyrfärgstryck. 2:a dekalen är tänkt för vänster sida av bilen tillsammans med den andra på höger. Alternativt kan man köra bara en av dessa.
Den tredje är en enklare dekal där färgerna kan varieras betydligt mer. T.ex. kan det som är vitt i exemeplbilden fås i t.ex. svart, vitt, silver, krom osv.
1:a exemplen i fyrfärgs har endast ett alternativ så som exemplet ser ut.
Sen vill jag bara säga att jag gärna tar på mig och fixar dekalerna i slutändan, dvs tar han om tillverkningen och betalning.
Senast redigerat av chrizz (9 mars 2008)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
1:a dekalen är tänkt för höger sida av bilen. Utskuren i fyrfärgstryck. 2:a dekalen är tänkt för vänster sida av bilen tillsammans med den andra på höger. Alternativt kan man köra bara en av dessa.
Den tredje är en enklare dekal där färgerna kan varieras betydligt mer. T.ex. kan det som är vitt i exemeplbilden fås i t.ex. svart, vitt, silver, krom osv.
Sen vill jag bara säga att jag gärna tar på mig och fixar dekalerna i slutändan, dvs tar han om tillverkningen och betalning.