5248
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

36 Inlägg
7 mars 2008
Wedos dekal hade ju suttit som en smäck på sido bak rutan som sagt..och dekal nr tre i framrutan

Btw..bra jobb med dekalerna ..riktigt snygga smile

118 Inlägg
8 mars 2008
trevliga nyheter!!
touren är med i jnytt.se
kolla länken!

http://www.jnytt.se/Read__14444.aspx

Rock´N Roll

1 752 Inlägg
8 mars 2008
Fan så gött!big_smile Bra jobbat!wink Riktigt kul att vi redan börjas o synas!!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
8 mars 2008
audi_mogge skrev:
nu ska ni få höra något tråkigt .... jag kan inte haka på för jag har kvaddat bilen för några timmar sen sad

Nä fy fan så tråkigt!!!!sad sad Hur illa vart det, o hur gick det med er i bilen!???

1 752 Inlägg
8 mars 2008
Okej fan vad skönt att ni klarade er då iaf!!smile Synd som fan att bilen vart skrot bara..sad Men men finns ju fler bilar här i världen som tur är!

118 Inlägg
8 mars 2008
fan surt! hoppas allt är bra med er bara! surt att ni inte kan följa med också!! men det är ju sånt som händer...tyvärr..

Rock´N Roll

1 779 Inlägg
8 mars 2008
skönt att höra att ni klarade er iaf smile du  får iaf komma å hälsa på oss på något av alla stoppen smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

526 Inlägg
8 mars 2008
ååhh fyfan:S et litet muskelknippe på 150 kg är inget man vill köra inn i :S Skönt att du å grabben klara er!
BTW vem ska man pynta camping pengarna te sedan??

526 Inlägg
8 mars 2008
Jag tycker att WEDOS dekal e hetast hittills!! eller??
Hur monga dekaler är de tänkt att vi ska ha på våra bilar?? 3? 2 på sidorutorna och en på bakrutan?? tycker jag att vi ska ha i alla fall....
Jävligt fint att vi redan har börjat synas i diverse tidningar och sådant big_smile de kommer säkert att skrivas i tidningen här i gävle med big_smile kanske skulle göra några "Reklamlappar" som vi skulle kunna sätta upp i diverse städer?? så 1 person i varige stad får sätta upp lappar lite här och var så syns vi enumera?? är det ett aktuellt förslag eller?? smile för MDS här kommer säkerligen lägga ut på sin hemsida om träffen vi skulle ha:D men ede aktuellt så kan nån händig människa fixa ihop ett A4 papper med lite fackta om stoppet/Touren.. jag kan gärna ta på mig detta hhär omkring där ja bor om någån gör lappen big_smile Är ja helt ute å cycklar nu eller?? :S

2 283 Inlägg
8 mars 2008
Fan vad trist för en så snygg bil... Men ni hade verkligen tur i oturen!

Sorry för att jag inte varit inne så mycket, har haft mycke med bilen på senaste.

R.I.P. Michael Jackson!

118 Inlägg
8 mars 2008
tycker låter fint med att man sätter upp lite lappar i varje stad! det är nästan ett måste!!!! jag kan ta på mig det i jönköping!!

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
Sk ajag jag sätt amig och göra "posters" imorgon då ?+ Så att det blir likadana på alla ställen ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Telge Drifting Team
602 Inlägg
8 mars 2008
Jag hitade precis tråden, och känner inte för att läsa igenom hela.
Men tips på dekal iaf,  såg dekalen "garaget.org on tour 2008" gör den precis så, fast ha bara med texten, ingen bakgrund och stor över hela bakrutan, kan nog bli nice, spec på tonade rutor.
Det finns en riktigt stor parkering i södertälje, precis vid avfarten, för bensträkare och små prat, kanske käka på donken som ligger där...
Ligger även en gör det själv tvätt där, Clean Car för dom som är sugna på att tvätta och hetvaxa big_smile. Kostar typ 40 kr om du är snabb. www.clean-car.se

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
9 mars 2008
Modifiera WeDo´s lite... :-)

http://www.garaget.org/gallery/archive/48116/275695_761gff.jpg

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

3 390 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
MER FÖRSLAG big_smile

och det kommer INTE att vara någon svart bakgrund utan enbar texten !

http://www.garaget.org/gallery/archive/28005/275721_kwy380.jpg
Förslag på Garaget On Tour dekaler

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Administratör
11 968 Inlägg
9 mars 2008
Några förslag från mig.

1:a dekalen är tänkt för höger sida av bilen. Utskuren i fyrfärgstryck.
2:a dekalen är tänkt för vänster sida av bilen tillsammans med den andra på höger. Alternativt kan man köra bara en av dessa.

Den tredje är en enklare dekal där färgerna kan varieras betydligt mer. T.ex. kan det som är vitt i exemeplbilden fås i t.ex. svart, vitt, silver, krom osv.

1:a exemplen i fyrfärgs har endast ett alternativ så som exemplet ser ut.

Sen vill jag bara säga att jag gärna tar på mig och fixar dekalerna i slutändan, dvs tar han om tillverkningen och betalning.

http://chrizz.nu/tour2008-dekaler01.jpg
Senast redigerat av chrizz (9 mars 2008)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

399 Inlägg
9 mars 2008
Fan va snyggt big_smile

VOLVO for life

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
9 mars 2008
Så här ska wedos bil se ut på touren :-D för att se mer alternativ, kolla mitt galleri...

http://www.garaget.org/gallery/archive/48116/275807_0rm9mx.jpg

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
9 mars 2008
chrizz skrev:
Några förslag från mig.

2:a dekalen är tänkt för vänster sida av bilen tillsammans med den andra på höger. Alternativt kan man köra bara en av dessa.

Den tredje är en enklare dekal där färgerna kan varieras betydligt mer. T.ex. kan det som är vitt i exemeplbilden fås i t.ex. svart, vitt, silver, krom osv.

Sen vill jag bara säga att jag gärna tar på mig och fixar dekalerna i slutändan, dvs tar han om tillverkningen och betalning.

Första var riktigt nice cool

3 390 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
Några förslag från mig.

Nr. 1 var ju riktigt fräsh !!!!!

Kanske kunde ha "23-27 Juli"  stå under On Tour 2008 i lite mindre text ?   Eller så nöjer vi oss med det som den är smile

Sök