4597
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Svartrök
673 Inlägg
11 mars 2008
WeDo skrev:
Thorsholm skrev:
WeDo skrev:
Förslag på hur det kan se ut tongue

http://www.garaget.org/gallery/archive/ … z0aveb.jpg
PS:ad bild på hur Chrizz Tourdekal-förslag kan se ut på bil smile

och så CHEFENS bil... wink

http://www.garaget.org/gallery/archive/ … yuxke3.jpg

alt 2 skulle iallafall jag lätt kunna kleta på på min bil.
En sak bara, det är väll inte vanlig dekaltejp med klister som är menat att hålla i år ut och år in, det kan ju vara så att man vill plocka bort dekalerna när touren är överstökad och då e det ju skönt om det typ går att blåsa bort dem med en hetvattentvätt eller nått.

Ingen aning om vad det kommer bli för typ av dekal... men det blir små dekaler för rutorna, så slipper man iaf skada lacken vid eventuell borttagning....

Den stora var bara på skojj tongue

varför då? det finns ju film som går ganska lätt att blåsa av med hetvattentvätt. Tycker det vore skitcoolt om iallafall några bilar hade hela sidorna upptejpade

Jag har fel ibland... men inte ofta

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
11 mars 2008
Skulle man inte kunna ha en dekal man kan köpa för en billig peng och ha i reklamsyfte innan touren som inte det gör något att andra kommer över (gör ju inget, bara mer reklam för touren) Och en som är som en "biljett" nere i göteborg för dom som ska med????!!!!????

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

3 390 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Thorsholm skrev:
WeDo skrev:
Thorsholm skrev:

alt 2 skulle iallafall jag lätt kunna kleta på på min bil.
En sak bara, det är väll inte vanlig dekaltejp med klister som är menat att hålla i år ut och år in, det kan ju vara så att man vill plocka bort dekalerna när touren är överstökad och då e det ju skönt om det typ går att blåsa bort dem med en hetvattentvätt eller nått.

Ingen aning om vad det kommer bli för typ av dekal... men det blir små dekaler för rutorna, så slipper man iaf skada lacken vid eventuell borttagning....

Den stora var bara på skojj tongue

varför då? det finns ju film som går ganska lätt att blåsa av med hetvattentvätt. Tycker det vore skitcoolt om iallafall några bilar hade hela sidorna upptejpade

Jooo, men då får ju dom som vill ha det säga det innan... eftersom dom dekalerna troligtvis är bra mkt dyrare än dom små...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Kimzza skrev:
Skulle man inte kunna ha en dekal man kan köpa för en billig peng och ha i reklamsyfte innan touren som inte det gör något att andra kommer över (gör ju inget, bara mer reklam för touren) Och en som är som en "biljett" nere i göteborg för dom som ska med????!!!!????

Aaaa, eller T-shirtarna som kanske skulle tryckas ?  Dom kan man ju faktiskt ha på sig innan och göra reklam tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

526 Inlägg
12 mars 2008
WeDo skrev:
Kimzza skrev:

Aaaa, eller T-shirtarna som kanske skulle tryckas ?  Dom kan man ju faktiskt ha på sig innan och göra reklam tongue

hur blire nuda? får vi dekalerna när ni kmr hit te Gävle eller skall man förstottsbetala till någån och få dekalerna hemskickade?? samma sak hur är det med tröjjorna vi skulle trycka?? de måste man väll få i förtid så man kan gå runt och vara tite tuff big_smile e GRYMMT sugen nu big_smile föresten för alla intresserade.

i slutet av månaden kommer det upp bilder på färdigmonterat kjolpacket nya lycktor m.m...
sen är det bara lackeringen kvar sedan är den tyska aset färdig för sommaren big_smile big_smile

3 390 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
TyraX skrev:
WeDo skrev:
Kimzza skrev:

hur blire nuda? får vi dekalerna när ni kmr hit te Gävle eller skall man förstottsbetala till någån och få dekalerna hemskickade?? samma sak hur är det med tröjjorna vi skulle trycka?? de måste man väll få i förtid så man kan gå runt och vara tite tuff big_smile e GRYMMT sugen nu big_smile föresten för alla intresserade.

i slutet av månaden kommer det upp bilder på färdigmonterat kjolpacket nya lycktor m.m...
sen är det bara lackeringen kvar sedan är den tyska aset färdig för sommaren big_smile big_smile

Dekalerna kommre det nog bli så att alla får dom då ni hoppar på touren... Alltså på plats...

57 Inlägg
13 mars 2008
Inte flames! på dekalerna

3 390 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Snart så påbörjas arbetet med "tour filmen" så ni som fortfarande vill vara men inte skickat in bilder får jätte gärna göra det snarast...

2 283 Inlägg
13 mars 2008
WeDo skrev:
Snart så påbörjas arbetet med "tour filmen" så ni som fortfarande vill vara men inte skickat in bilder får jätte gärna göra det snarast...

Jag har blivit klar med kjolpaketet nu så jag skickar in bilder snart, kommer dock inte ha några jättesnygga bilder förrän det blir lite bättre väder.

Sen så har man fått lite spons till fälgar nu med så när det med blir klart om det blir klart innan filmen börjas så skickar jag gärna.

Sen det med dekalerna måste jag hålla med plaathund att inga flames tycker jag.

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
13 mars 2008
WeDo skrev:
Kimzza skrev:

Det med t-shirtarna, om ni inte har någon som kan göra det kan jag kolla med reklam dekor här, om ni är intresserade så PMa mig smile

Peace

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
13 mars 2008
http://garaget.org/archive/38435/64511/64511-766936.jpg

SNart klar big_smilebig_smilebig_smile

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare

Administratör
11 968 Inlägg
13 mars 2008
http://www.garaget.org/gallery/archive/2/279730_7h64pk.jpg
Tröjförslag på tourtröja 2008

Kan ordna så de kan beställas i shoppen redan i helgen...

T-shirts och piké (pike-tröjorna är kanonfina, min garderob är full av de :)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
13 mars 2008
chrizz skrev:

T-shirts och piké (pike-tröjorna är kanonfina, min garderob är full av de smile

attans så snygga...kommer få varva mellan alla tröjor nu tongue..yeah..blir o beställa efter helgen då;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
13 mars 2008

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
chrizz skrev:

Fan va NICE !!!! Blir att beställa ett par 7 st Piké big_smile

1 779 Inlägg
13 mars 2008
kommer beställa både och...  kommer ju klänsa så fint överallt. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
hehe... fast man har en nytvättad Piké varje dag kommer folk tro att man aldrig tvättar är det värsta wink

482 Inlägg
13 mars 2008
chrizz skrev:

Snyggt smile

482 Inlägg

Sök