4612
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

236 Inlägg
14 mars 2008
jaja d åg riktigt bra ut me  förslag nr:2 på tröjan:) 

en en annan fråga til alla som ska till ELMIA  ska vi träffas på nån plats lr hur blir d?
hade vart grymt ku och träffa deltagarna

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

36 Inlägg
14 mars 2008
_qlimax_ skrev:

en en annan fråga til alla som ska till ELMIA  ska vi träffas på nån plats lr hur blir d?

Definitivt..hade varit skoj att träffas och snacka lite..men brås på vilken dag som folk har tänkt att åka dit?

236 Inlägg
14 mars 2008
Inverted skrev:
_qlimax_ skrev:

Definitivt..hade varit skoj att träffas och snacka lite..men brås på vilken dag som folk har tänkt att åka dit?

ja d e sant. jag kommer åka upp på lördagen iallafall.

3 390 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
Inverted skrev:
_qlimax_ skrev:

Precis... Åker jag ner så blir det nog lördagen...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

118 Inlägg
14 mars 2008
lörda kvällen på a6 parkeringen! (utanför coop) är det! ni får ställa er tillsammans för min bil är inte färdig så att jag hittar er!!

Rock´N Roll

236 Inlägg
14 mars 2008
juliet skrev:
lörda kvällen på a6 parkeringen! (utanför coop) är det! ni får ställa er tillsammans för min bil är inte färdig så att jag hittar er!!

gött gött kommer dit:P

1 779 Inlägg
14 mars 2008
ja kommer att vara på A6 parkeringen med kalle och lotta iaf för de e väl sagt att vi ska träffas där väl?? men nån tid som ni tycker??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

620 Inlägg
14 mars 2008
akakaboto skrev:
ja kommer att vara på A6 parkeringen med kalle och lotta iaf för de e väl sagt att vi ska träffas där väl?? men nån tid som ni tycker??

04,30 big_smile

Rylander
15 mars 2008
WeDo skrev:
Inverted skrev:
_qlimax_ skrev:

Wedo dra ner med oss i karavanen på lördagmorgon smile jag åker med viinikkat5 smile

482 Inlägg
15 mars 2008
chrizz skrev:
Nytt förslag!

Eventuellt kanske man kan skippa det personliga trycket på framsidan så tröjorna blir billigare att tillverka?

http://www.garaget.org/gallery/archive/2/279815_xywtuf.jpg
Tourtröja, förslag 2

Detta tycker jag var ett bra förslag!!
Mvh Thimmy Modee

1 752 Inlägg
15 mars 2008
ReApEr__88 skrev:
akakaboto skrev:

04,30 big_smile

Hahaha tack för det förslaget!big_smile ni får tänka på att vissa utav oss ska faktiskt jobba där med! wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

236 Inlägg
15 mars 2008
ReApEr__88 skrev:
akakaboto skrev:

04,30 big_smile

hehe ingen tidigare tid:P

118 Inlägg
15 mars 2008
jag vet inte nbär det "börjar" men typ det kommer säkert va efter kl 5 för då stänger a6!

Rock´N Roll

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
15 mars 2008
akakaboto skrev:

Hey yo...vi träffas där redan på fredan du o jag o våra andra aboobrusha...sen på lördan jobbar vi...sen drar vi ut te A& för kolla in bilarna va???så ni som orkar får gärna vänta på oss vid Elmia så kör vi bort i karavan cool

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
15 mars 2008
jojo men asså när sdtänger mässan på lördag?? vi drar ju dit efter mässan. big_smile så typ om vi säger en tid typ 7 eller något typ. så kan j utyp alla ty pstå och typ hälsa å typ kolla på varandra lite typ. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Nobodys wife
250 Inlägg
15 mars 2008
Hää....  ska vi mötas å kolla in varandra?  big_smile wink

cocos is the shit!!!

Nobodys wife
250 Inlägg
15 mars 2008
WeDo skrev:
Inverted skrev:
_qlimax_ skrev:

Jag e där från Torsdag redan, men jag kommer vara billös där ..   jag får vara barfotad å tigga skjuts av nån..!!!    nån???  *s*
Senast redigerat av cocos (15 mars 2008)

cocos is the shit!!!

59 Inlägg
16 mars 2008
Låter som en trevligt händelse det här synd att man inte platsar bara med en gamal golf,,,

Vw golf rules....

36 Inlägg
16 mars 2008
Jag och pikey drar nog upp på lördagen med hans bil..

Och för cocos så finns det plats i baksätet hos pikey wink

526 Inlägg
16 mars 2008
hejj hopp:S jag får inte ledigt för Elmia ja:S har mycket att göra på jobbet... fruktansvärt frustrerande...

Sök