3920
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 283 Inlägg
24 mars 2008
WeDo skrev:
Pikey skrev:
WeDo skrev:

Ska inte säga något till 100 men vi har pratat lite om det här och kom fram (har jag för mig) att dekalerna kommer delas ut på plats i gbg och på de stopp folk hoppar på från... För att dekalerna inte ska få fötter helt enkelt...

Men T-shirts kommer väl finnas innan iaf tror jag, när det blir klart vill säga smile

Okej men T-Shirtarna får ju inte heller komma ifrån de som är med wink Utan att de bara delas ut till de personerna som ska köra? Right?

Just det är inte klart än... Men T-shirts är ju mer "reklam" medans Dekalerna är biljetter för touren... T.ex vid Mantorp komme rju bara bilar med dekalerna in....

Sant, undrar bara när är sista datum för de som inte har Streetcar, veteran eller extreme nominering att rensas? :S

R.I.P. Michael Jackson!

172 Inlägg
24 mars 2008
happ ... har varit i garaget ett bra tag och däremed inte lyckats svara på wedos pm  = utslänghd från touren ... Grattis till den som tog min plats och hejdå alla andra .... Have fun !!

Kör du först så väntar jag där framme

3 390 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Diabel skrev:
happ ... har varit i garaget ett bra tag och däremed inte lyckats svara på wedos pm  = utslänghd från touren ... Grattis till den som tog min plats och hejdå alla andra .... Have fun !!

Men du var ju inloggad varje dag efter båda PM:en... Tar ju inte många år att svara på det....?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 mars 2008
WeDo skrev:
Diabel skrev:

Men du var ju inloggad varje dag efter båda PM:en... Tar ju inte många år att svara på det....?

Håller med Wedo...är man inloggad flera ggr efter man fått pm och inte kan svara på det...så ska man flyttas ut från touren...finns många som vill med..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

367 Inlägg
25 mars 2008
japps smile å jag e så glad jag kom med smile tummen upp!

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

240 Inlägg
25 mars 2008
o satan va ni har skreve under tiden jag har byggt ny motor till bmwn:D men ja vill åka långt fram i ledet så alla får åka i svartröken efter pärlan:P haha. och jag får väll välkomna alla nya i touren med.

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

240 Inlägg
25 mars 2008
haha för övrigt får ja följa medmed bmwn om ja lackar den  mattsvart???? eller plattsar den inte då? och Wedo det är du som ska svara på det;)

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

526 Inlägg
25 mars 2008
vadå street carS?? va menas med det?? ja kan ju inte ansöka om streetcar innan bilen e klar ju?? men blir man utkastad från touren om man inte hinner få streetcar bemerkelsen innan ett visst datum?? de e lite dummt de.. utifall ska dom som inte kan bevisa att man holler på att bygga om bilen te streetcar bemerkelse få lämmna platts.. som t.ex jag har skickat projecktbilder til Wedo och lotta så där har ja mitt bevis och sen i övermorgon ska ja te uppsala å byta stolar och sådant inredning detaljer. HUR ÄR DET MENAT?? big_smile

2 283 Inlägg
25 mars 2008
Diabel skrev:

sad

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
25 mars 2008
men hallå eller.. vad va de wedo ville ha tillbaka.. hade väl räckt att ara svara med ett. jag ska fortfarande med mail?? vad tar de? 1 minut att läsa de pm:et man fick å sen svara på de??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

236 Inlägg
25 mars 2008
akakaboto skrev:
men hallå eller.. vad va de wedo ville ha tillbaka.. hade väl räckt att ara svara med ett. jag ska fortfarande med mail?? vad tar de? 1 minut att läsa de pm:et man fick å sen svara på de??

helt rätt  aka. gjorde d direkt man vill ju inte missa nått:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Statligt anställd
215 Inlägg
25 mars 2008
Efter diskutionen igår kväll på MSN så ville jag bara passa på att säga till dem som inte var inloggade att:
Preliminärt blir det "inför-touren"-träff, den 3:e maj på Power-meet i göteborg (Sisjön).
Hoppas att man får möjlighet att se så många som möjligt just då.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

3 390 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Blue-Angel skrev:
Efter diskutionen igår kväll på MSN så ville jag bara passa på att säga till dem som inte var inloggade att:
Preliminärt blir det "inför-touren"-träff, den 3:e maj på Power-meet i göteborg (Sisjön).

Kanon att du kom på det.... Skriver in det i Nyheter rutan... Nu skulle vi väl bara komma på ett samlingsställe för oss deltagare innan Vi åker i gemensam trupp till Power-meet träffen...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

53 Inlägg
25 mars 2008
WeDo skrev:
Blue-Angel skrev:

Kanon att du kom på det.... Skriver in det i Nyheter rutan... Nu skulle vi väl bara komma på ett samlingsställe för oss deltagare innan Vi åker i gemensam trupp till Power-meet träffen...

okej,bäst att skriva upp i almenackan så man inte bokar något annat.

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

System Tekniker
47 Inlägg
25 mars 2008
Blue-Angel skrev:

Mm vi kommer från ljungby också

2 283 Inlägg
25 mars 2008
Ni från söder kan ju samlas i Halmstad så slipper jag åka till er wink haha nae men så kan vi åka från söder till GBG big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
25 mars 2008
ja tycker vi kan träffar vid kode grillen å sen åka in tillsammans. big_smile haha nä men om man kanske kan mötas tex runt mediamarkt eller något..??? va tycker ni om de??

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

172 Inlägg
25 mars 2008
jag har ju sagt 100 000 000 gånger på msn att jag ska med på touren när Wedo var inloggad ...  fattar man inte det borde man fan inte arrangera sånt event ...

Kör du först så väntar jag där framme

367 Inlägg
26 mars 2008
ska man ha dig wedo på msn för att säga att man vill med på touren när du gör dina mass utskick eller nåt som man garanterat har kvar sin plats??

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Sök