3662
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

367 Inlägg
26 mars 2008
har addat dig wedo smile jag kommer till sisjön om inget annat hindrar mig smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

3 390 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
Diabel skrev:
jag har ju sagt 100 000 000 gånger på msn att jag ska med på touren när Wedo var inloggad ...  fattar man inte det borde man fan inte arrangera sånt event ...

Men hur ska jag kunna se vilka som svarat och inte om alla skulle skriva det på msn... Med mail så kan jag enkelt skriva in vilka som svarat, sen är det bara gå genom listan på deltagare och listan på dom som svarat och ser då rätt enkelt vilka som inte svarat...

Förstår inte att du har tid att skriva i tråden btw...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
Biiatchen skrev:
har addat dig wedo smile jag kommer till sisjön om inget annat hindrar mig smile

Låter kanon...Hoppas på fler också ! smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

System Tekniker
47 Inlägg
26 mars 2008
Pikey skrev:
Ni från söder kan ju samlas i Halmstad så slipper jag åka till er wink haha nae men så kan vi åka från söder till GBG big_smile

Hehe självklart liiiiiite omväg annars ;P ... skoj att köra karavan upp ju... smile

393 Inlägg
26 mars 2008
Fan va synd att de är så jävla långt till gbg annars skulle ja ha kommit mä.. sad

Blue-Angel skrev:
Efter diskutionen igår kväll på MSN så ville jag bara passa på att säga till dem som inte var inloggade att:
Preliminärt blir det "inför-touren"-träff, den 3:e maj på Power-meet i göteborg (Sisjön).
Hoppas att man får möjlighet att se så många som möjligt just då.

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

36 Inlägg
26 mars 2008
Gott med en "förträff" hoppas man hinner bli klar med bilen då..annrs blir det väll pikeys audi upp=)...eller om biiatchen vågar plocka upp en på motorvägen wink..då får man iaf åka corrado tongue

Bmwälskare
75 Inlägg
26 mars 2008
Självklart kommer man även om det är en bit att åka wink

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

3 390 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
McMcFly skrev:
Självklart kommer man även om det är en bit att åka wink

Äsch.... kan väl inte vara så lång med tanke på att du bor "Någonstans i Sverige" wink

Bmwälskare
75 Inlägg
26 mars 2008
Wedo!!!! När kommer uppdateringen??? Mvh McMcFly wink

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 mars 2008
Vi kanske samåka vi som kommer från denna sidan landet???Mr_singel ska åka med mig för hans bil e inte klar tills dess...dom sliter för fullt med bilen för att ha den klar te mitten av maj då den ska ställas ut i Skänninge...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

482 Inlägg
27 mars 2008
Pikey skrev:
Ni från söder kan ju samlas i Halmstad så slipper jag åka till er wink haha nae men så kan vi åka från söder till GBG big_smile

Klart vi tar det hållet upp smile

526 Inlägg
27 mars 2008
ja skulle åxå villja komma.. men min bil står på SC-Styling i uppsala :S den blir klar i nästa vecka sen ska den lackeras smile men ja har i alla fall 85 mil te gbg ja så big_smile en jäkla bit att åka smile

57 Inlägg
27 mars 2008
o jag vill med! utöka med 5 platser bums smile

118 Inlägg
27 mars 2008
klart man kommer till sisjön!!

Rock´N Roll

393 Inlägg
27 mars 2008
TyraX skrev:
ja skulle åxå villja komma.. men min bil står på SC-Styling i uppsala :S den blir klar i nästa vecka sen ska den lackeras smile men ja har i alla fall 85 mil te gbg ja så big_smile en jäkla bit att åka smile

Hur kan du ha 85mil när ja har 58mil å ja bor ca 10mil längre upp än dej?? vi kanske skulle ta tåget ner... smile

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

1 779 Inlägg
27 mars 2008
får ju se om ja kommer till sisjön e ju en bit. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
27 mars 2008
Se om man orkar komma! wink Beror ju lite på hur man ligger till med bilen med...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

57 Inlägg
27 mars 2008
jag kommer dit, så får vi snackas mer om detta på plats

2 283 Inlägg
28 mars 2008
T_modee skrev:
Pikey skrev:

Klart vi tar det hållet upp smile

Najs big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

DREAMTEAM
248 Inlägg
28 mars 2008
Då var jag med i touren också smile trevligt... enda volvo 240 dock. det ska bli kul iaf smile
ska försöka hänga med lite här nu också. jobbar så mkt. hade bra så ses vi. Wedo förästen... jag åker på i Örebro. kan va bra att veta smile

Klem på er

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

Sök