29 mars 2008
Trådstartare
VIKTIGT
En ny deltagarlista är nu uppladdad MEN det fattas en deltagare....
På den nya listan ska vi vara 46 bilar + 1 servicebil, men vi är 45 bilar + servicebilen.. Så om någon ser att dom inte är med så kontakta gärna mig... Har varit mkt Avhopp och även reserver som sagt ifrån sig platser vi förfrågan så någonstans har en plats försvunnit.
För jag har en lista där alla som svarat på PM:et står + alla nya deltagare men har bara 44 st på den..
Det kan vara så att jag missat någon som sagt ifrån sig en plats och glömt att fråga en reserv... Så om det inte kommer fram något kommer nästa reserv tillfrågas...
VIKTIGT 2
OM det är så att ni bestämmer er för att köra med en annan bil ni har upplagt eller säljer den ni tänkt åka med och köper en ny så MEDDELA gärna det... Hade ett fall nyligen där bilen som skulle med från början togs offline för att den sålts och att deltagaren skulle ta en annan bil istället...
Men då blir det tyvärr så att en plats saknas när listan uppdateras eftersom listan är uppbyggd på bilens "gorg ID" som försvinner om bilen läggs in i Galleri.....
Kan vara det som hänt nu då en plats saknas... Men kolla över så ni är med ...
Tack för mig
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre