3145
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

36 Inlägg
28 mars 2008
Nybakk_240 skrev:
Då var jag med i touren också smile trevligt... enda volvo 240 dock. det ska bli kul iaf smile
ska försöka hänga med lite här nu också. jobbar så mkt. hade bra så ses vi. Wedo förästen... jag åker på i Örebro. kan va bra att veta smile

Klem på er

Välkommen ombord smile.. snygg volvo , fångade mitt öga på vallåkra förra året tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
28 mars 2008
Nybakk_240 skrev:
Då var jag med i touren också smile trevligt... enda volvo 240 dock. det ska bli kul iaf smile
ska försöka hänga med lite här nu också. jobbar så mkt. hade bra så ses vi. Wedo förästen... jag åker på i Örebro. kan va bra att veta smile

Klem på er

tongue...Välkommen in i gänget!!!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

526 Inlägg
28 mars 2008
Dymek skrev:
TyraX skrev:
ja skulle åxå villja komma.. men min bil står på SC-Styling i uppsala :S den blir klar i nästa vecka sen ska den lackeras smile men ja har i alla fall 85 mil te gbg ja så big_smile en jäkla bit att åka smile

Hur kan du ha 85mil när ja har 58mil å ja bor ca 10mil längre upp än dej?? vi kanske skulle ta tåget ner... smile

heheh aa de har du rätt i big_smile
höll på att ta i så ja sprack där big_smile jaa varför inte:) skulle ju vara trevligt att träffa alla smile
fåse om bilen är hemma så kanske du skulle kunna åka me mig?? men ska ju flytta i nästa vecka jag med big_smile så vi får se hur det blir smile villket datum var träffen i gbg då?? tongue

526 Inlägg
28 mars 2008
Välkommen i gänget Nybakk_240 big_smile

Your Dream My Reality
219 Inlägg
28 mars 2008
välkommen i gänget Nybakk_240...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Statligt anställd
215 Inlägg
28 mars 2008
Nybakk_240 skrev:

Klem på er

välkommen med...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

236 Inlägg
28 mars 2008
kul kul me nya deltagare välkommen

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
28 mars 2008
Nybakk_240 skrev:

Klem på er

Välkommen

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

393 Inlägg
28 mars 2008
TyraX skrev:
Dymek skrev:
TyraX skrev:
ja skulle åxå villja komma.. men min bil står på SC-Styling i uppsala :S den blir klar i nästa vecka sen ska den lackeras smile men ja har i alla fall 85 mil te gbg ja så big_smile en jäkla bit att åka smile

Hur kan du ha 85mil när ja har 58mil å ja bor ca 10mil längre upp än dej?? vi kanske skulle ta tåget ner... smile

höll på att ta i så ja sprack där big_smile jaa varför inte:) skulle ju vara trevligt att träffa alla smile
fåse om bilen är hemma så kanske du skulle kunna åka me mig?? men ska ju flytta i nästa vecka jag med big_smile så vi får se hur det blir smile villket datum var träffen i gbg då?? tongue

De skulle ha vart kul de men tor vist att ja måste mä bilen till gävle på nån MDStävlign  har låvat jonny på Ljudbutiken de å de va den 3 maj du får ta dej dit då så får du å ja ha en träff där wink

Å Välkommen in Nybakk_240
Senast redigerat av Dymek (28 mars 2008)

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

2 283 Inlägg
29 mars 2008
Fråga blue-angel vad han har fått för första intryck av hbg!! Så segt.

Välkommen förresten

R.I.P. Michael Jackson!

Statligt anställd
215 Inlägg
29 mars 2008
HAHA... Hbg vilken polis-diktatur!

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

3 390 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
VIKTIGT

En ny deltagarlista är nu uppladdad MEN det fattas en deltagare....

På den nya listan ska vi vara 46 bilar + 1 servicebil, men vi är 45 bilar + servicebilen.. Så om någon ser att dom inte är med så kontakta gärna mig... Har varit mkt Avhopp och även reserver som sagt ifrån sig platser vi förfrågan så någonstans har en plats försvunnit.

För jag har en lista där alla som svarat på PM:et står + alla nya deltagare men har bara 44 st på den..

Det kan vara så att jag missat någon som sagt ifrån sig en plats och glömt att fråga en reserv... Så om det inte kommer fram något kommer nästa reserv tillfrågas...

VIKTIGT 2

OM det är så att ni bestämmer er för att köra med en annan bil ni har upplagt eller säljer den ni tänkt åka med och köper en ny så MEDDELA gärna det... Hade ett fall nyligen där bilen som skulle med från början togs offline för att den sålts och att deltagaren skulle ta en annan bil istället...

Men då blir det tyvärr så att en plats saknas när listan uppdateras eftersom listan är uppbyggd på bilens "gorg ID" som försvinner om bilen läggs in i Galleri.....

Kan vara det som hänt nu då en plats saknas... Men kolla över så ni är med ...

Tack för mig

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Bmwälskare
75 Inlägg
30 mars 2008
Ser ingen skillnad på listan nu o då!!! Jag är ff inte med på den?????
Senast redigerat av McMcFly (30 mars 2008)

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

3 390 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
McMcFly skrev:
Ser ingen skillnad på listan nu o då!!! Jag är ff inte med på den?????

Joo, det är du...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 mars 2008
Hörru...e det inte en tjej som saknas...vi ska väl va fler...neckwomen_88 eller har hon dragit sig ur???..många som man inte känner igen...får la studsa runt och kolla på allas bilar och lära sig namnen på dem som ska med....

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Hörru...e det inte en tjej som saknas...vi ska väl va fler...neckwomen_88 eller har hon dragit sig ur???..många som man inte känner igen...får la studsa runt och kolla på allas bilar och lära sig namnen på dem som ska med....

Aaa, hon + många fler har dragit sig ur.... Hittar tyvärr inte felet med den "försvunna" platsen bara... Jag hoppas att alla är inne och kollar, för annars tilfrågas en reserv, för det kan också vara jag som missat att fråga eftersom det varit väldigt körigt med platserna just nu....

526 Inlägg
30 mars 2008
Dymek skrev:
TyraX skrev:
Dymek skrev:

De skulle ha vart kul de men tor vist att ja måste mä bilen till gävle på nån MDStävlign  har låvat jonny på Ljudbutiken de å de va den 3 maj du får ta dej dit då så får du å ja ha en träff där wink

Å Välkommen in Nybakk_240

jajjemensan klart vi ska big_smile dee bara å höra av sig de när du kmr big_smile

3 390 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Tänkte på en sak..

Skulel vara shysst om man hade Laptop och mobilt bredband så man kunde föra en "Tour blogg" under resans gång och ladda upp lite bilder m.m smile

Administratör
11 968 Inlägg
30 mars 2008
WeDo skrev:
Tänkte på en sak..

Skulel vara shysst om man hade Laptop och mobilt bredband så man kunde föra en "Tour blogg" under resans gång och ladda upp lite bilder m.m smile

Jag fixar den biten smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 779 Inlägg
30 mars 2008
chrizz skrev:
WeDo skrev:
Tänkte på en sak..

Jag fixar den biten smile

fan va nice.. smile så du kan uppdatera hela sverige big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Sök