3203
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

798 Inlägg
5 maj 2008
theangel6 skrev:
timnordlof skrev:
theangel6 skrev:

Dekalerna e små o ska fästas på bakrutorna...får plats på din..samma som reklambilarna bär..sen e det liten stickers så du kan köra ut o in på bilen genom området...väldigt liten...ska sitta i rutan fram..

Jag kommer eventuellt ha sponsorloggor i bakrutan. Mest därför jag undrade. smile Men det är i runda slängar ca 20 centimeter lång dekal i bakrutan?

dekalerna ska fästas i bakrutorna på sidorna...sidorutorna då för att säga det enkelt..in med anmälan nu,tycker jag:P..

Haha, jag menar inte att vara tjatig, men nu är det så att RX-7 FD3S inte har några bakre sidorutor så jag förstår inte riktigt vart de ska få plats som du säger. smile

Jaja, jag får väl se om jag kommer och om dekalerna får plats. smile

1 752 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
Nu är det lite ytterliggare info på förstasidan som har blivitt uppdaterad, så ni som redan nu vet med er att ni inte skickat inn ALL denna infon till mig eller Lotta, gör det så fort som möjligt så vi kan börja skicka ut postförskotten till er!!
Anmälan
Din anmälan skickar du abtingen till mig eller till Lotta via pm här på garageteller via Msn/mejl! Det vi vill ha med i eran anmälan är följande uppgifter:
Namn
Bil
Reg och mobilnummer
Vilka aktiviteter ni vill delta i under Gatebil
Gatuadress o postnummer
Hur många ni blir
Ev om ni har med nån servicebil
o gärna ålder med

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Nu är det lite ytterliggare info på förstasidan som har blivitt uppdaterad, så ni som redan nu vet med er att ni inte skickat inn ALL denna infon till mig eller Lotta, gör det så fort som möjligt så vi kan börja skicka ut postförskotten till er!!
Anmälan
Din anmälan skickar du abtingen till mig eller till Lotta via pm här på garageteller via Msn/mejl! Det vi vill ha med i eran anmälan är följande uppgifter:
Namn
Bil
Reg och mobilnummer
Vilka aktiviteter ni vill delta i under Gatebil
Gatuadress o postnummer
Hur många ni blir
Ev om ni har med nån servicebil
o gärna ålder med

citerar här...regnr på servicebil måste oxå vara med:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
ni ska veta hur rörigt det är nu...Kalle o jag suckar verkligen nu...nu måste det vara värt all tid vi lägger ner och besvär..tar livet av oss annars,då blir det verkligen inget 2009 slaget om Gatebil...o har ni inte kul...då ni:P

1 752 Inlägg
5 maj 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
ni ska veta hur rörigt det är nu...Kalle o jag suckar verkligen nu...nu måste det vara värt all tid vi lägger ner och besvär..tar livet av oss annars,då blir det verkligen inget 2009 slaget om Gatebil...o har ni inte kul...då ni:P

Citerar o instämmer till ca 1000000%! Bara så ni vet, inget kul på Gatebil=Inga mer Kalle o Lotta! Så känn ingen press alls...^^

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
timnordlof skrev:
theangel6 skrev:
timnordlof skrev:

Jag kommer eventuellt ha sponsorloggor i bakrutan. Mest därför jag undrade. smile Men det är i runda slängar ca 20 centimeter lång dekal i bakrutan?

dekalerna ska fästas i bakrutorna på sidorna...sidorutorna då för att säga det enkelt..in med anmälan nu,tycker jag:P..

Haha, jag menar inte att vara tjatig, men nu är det så att RX-7 FD3S inte har några bakre sidorutor så jag förstår inte riktigt vart de ska få plats som du säger. smile

Jaja, jag får väl se om jag kommer och om dekalerna får plats. smile

vi får sätta dom nånstans där de syns....går lätt att ta bort sen...fråga Akakaboto-han har nästan tvättat av sin reklam:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Citerar o instämmer till ca 1000000%! Bara så ni vet, inget kul på Gatebil=Inga mer Kalle o Lotta! Så känn ingen press alls...^^

roll..ABOOOOO...du glömde...inget kul=inga mer kalle o Lotta= inget slaget om Gatebil 2009...så de ska inte känna press...inte alls ^^

282 Inlägg
6 maj 2008
klart de kommer bli bra så länge folk e på bra humör!!! och kom ihåg det fins inget NEJ om folk frågar *L*!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 maj 2008
Jag välkomnar in SPEEDART till vårat gäng...på hemsidan kommer ni finna deras hemsida..dom har allt men ni måste fråga om det då de inte kan lägga in allt på sin hemsida..slutet på månaden kan de tänkas sig ha kvällsöppet om det är av intresse???????
Senast redigerat av theangel6 (6 maj 2008)

96 Inlägg
6 maj 2008
Tackar Tackar

282 Inlägg
6 maj 2008
theangel6 skrev:
Jag välkomnar in SPEEDART till vårat gäng...på hemsidan kommer ni finna deras hemsida..dom har allt men ni måste fråga om det då de inte kan lägga in allt på sin hemsida..slutet på månaden kan de tänkas sig ha kvällsöppet om det är av intresse???????

låter ju trevlligt. fan dom verkar ha lite rolliga saker *L* skulle behöva en nya ratt och nya mätare i hela bilen:|neutral

13 Inlägg
6 maj 2008
He he bara beställa wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 maj 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:

låter ju trevlligt. fan dom verkar ha lite rolliga saker *L* skulle behöva en nya ratt och nya mätare i hela bilen:|neutral

:Pom har en massa kul där...Kalle provade såna stolar som jag har idag cool

1 752 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:

Inte bra att dom kom med, kommer bli stooora hål i Kalles lille plånbok tongue Men självklart är jag med på träffen om det blir nått som sagt!big_smile Om dom fixar bra priser åt oss(mig) dvs...cool

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Inte bra att dom kom med, kommer bli stooora hål i Kalles lille plånbok tongue Men självklart är jag med på träffen om det blir nått som sagt!big_smile Om dom fixar bra priser åt oss(mig) dvs...cool

tongue...du kan få prova mina flera ggr så du köper dem cool..jag vill ha trimkam..ska förbi där imorrn igen..intresset verkar finnas för ett kvällsöppet tongue

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
6 maj 2008
Inget till BMW ju sad

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 maj 2008
TCG skrev:
Inget till BMW ju sad

tongue..det har dom visst...allt finns inte med på hemsidan...vet att de har kjolpaket o sånt liggandes te BMW..det var värre för min o Kalles bil...då fanns det INGET...jädrans bilar vi har tongue...

1 752 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
Ja ni anar inte hur hårt liv vi har vi två just nu! tongue Vad vi inte gör för er ramdomass tjejer&killar där ute;)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
Ja ni anar inte hur hårt liv vi har vi två just nu! tongue Vad vi inte gör för er ramdomass tjejer&killar där ute;)

tongue..ja du Kalle..vi kan väl inte köpa en massa stolar o rattar roll..jo du behöver,men jag haaaarrr cool..vad ska jag ha då,det får bli en trimkam te mig,men det hade han ju inte heller tongue..damn för udda bil tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 maj 2008
Dissar snart Speedart om inget kommer fram till min bil tongue...De håller kvällsöppet den 30/5 klockan 18.00...passa nu på och komma dit o se vad de har..det här e rena godisaffären för de som har japanska bilar..tongue...men vafan jag kör TYSKT!!!!!!Vet Tobbes svar...finns till tyska bilarna me..jo men inte te VENTO!!!!!blir tokig...tycker de kan ge mig trimkam och 2 sportstolar och en ny flaschig stereo..o det tror ni att man får eller...nä..betala oxå ..hm..jäkla sätt när man tar in dem på Gatebil tongue

Sök