7158
Sök

Va tror ni om dessa är det bra grejer ?

64 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
intresserad av att sänka bilen samt byta till coilover så jag såg detta  paket vart man får allt va tror ni om detta då jag kan i stort sett inget om just stötdämpare och sänkningssatser

Men jag tror priset talar la för sig självt ?

http://www.stytun.se/index.php?act=view … oductId=28

Med lem
1 127 Inlägg
13 december 2009
POLO skrev:
Men jag tror priset talar la för sig självt ?

Du sa det själv..

För 4000kr får man knappt ett par vettiga stötdämpare, justerbara coilovers för samma pris kan inte va annat än skit. ;D

812 Inlägg
13 december 2009
du får vad du betalar för
Senast redigerat av aakesson (13 december 2009)

...has left the building...
4 474 Inlägg
13 december 2009
TA-Technix hör faktiskt till ett av de lågprismärken som gör helt OK "coilovers", allt enligt sajten www.passat35i.de där ämnet om sk "ebay-dämpare" diskuterats ganska flitigt. Har själv TA-Technix "coilovers" på min Passat, stumt o "hårt" är det iaf...Personligen tycker jag att priset är för högt, du lär hitta samma prylar på ebay.de för ungefär 1000kr billigare inkl frakt, köpte även jag mina på ebay.de.

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

64 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
hmm aa tänkte nästan det lite för bra för att vara sant =P

Tack för svar smile

739 Inlägg
13 december 2009
skit o skit kan man säga vad man vill om jag har det på min golf det är stötigt och man känner alla gropar men jävligt gött o ha dem om man vill höja bilen eller sänka som satan smile jag som sakt tycker dem är skit bra smile

Sök