6656
Sök

Rost på vw jetta 89

409 Inlägg
24 april 2010
Trådstartare
http://forumbilder.se/images/d742010121509c020.jpg
kommer detta att gå igenom besiktningen en gång till?? det har bara blivit bra att veta två år i rad på detta. eller äre bara att ta fram migen och börja svetsa de?? ber om ursäkt om tråden ligger på fel ställe...

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..

Försöker iaf
1 998 Inlägg
24 april 2010
Är de en bil du INTE är så noga med och bara ska ta dig från a till b så finns de silvertejp. Sen på med lite spackel och färg.

Så gjorde farsan med en saab 900 i 3 år innan den inte klarade mer och fick skrotas tongue

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

409 Inlägg
24 april 2010
Trådstartare
kommer nog att bli en slit och släng bil som får gå ett år till när motorn är fixad på den så det kommer nog bli nån fullagning skulle jag tro....

409 Inlägg
24 april 2010
Trådstartare
finns skärm kanter att köpa på mekonomen om man vill kommer nog att bli de om den ej går igenom bes med den första lagningen....

...has left the building...
4 474 Inlägg
24 april 2010
Ser ut att vara en 99% rostfri bakskärmskant det där, iaf på blocket.se smile . Jag skulle svetsa det där iaf, lär ju vara rätt försvagat pga den där ynkliga procenten rost smile .

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Sök