tjo nu äre de så jag letar hjullager bak till 850 4 bult 92. kollat över allt feltema säljer bara fram mekonomen bara fram autoexperten bara fram vparts bara fram samma med skruvat. och alla ställen har både fram och bak till de nyare modellerna över 94 dvs 5 bultarna men inte de gammla.
har dock inte varit på volvo än då jag inte vill ha original då de är rena våldtäckts priserna på volvo original delar .
nån som har in ide vart de kan finnas förutom på volvo?
så farligt är inte volvos priser, kolla med dem innan du dömmer ut dom. 850 ingår ju i nice price, ofta som originaldelar är lika billiga/marginellt dyrare än biltema tex...
Vad kostar original? Har ibland varit med om att original kostar mindre än pirat tex styrväxeldamasker Skoda 60:- / 200:-
har inte kollat än men går de på 1500 på mekonomen så gåre på säkert över 2000 på volvo så.. har då aldrig varit med om att priat grejjer varit dyrare än original. iaf inte till volvos.
Thullen skrev:
så farligt är inte volvos priser, kolla med dem innan du dömmer ut dom. 850 ingår ju i nice price, ofta som originaldelar är lika billiga/marginellt dyrare än biltema tex...
skitsnack har lite grejjer jag behöver byta till bes enligt volvo ska de ha 6 lök för grejjerna utan jobb. och samnlar man ihop lite grejjer från feltema mekonomen osv kommer jag runt cirka 1000 kr .
och med tanke på att de är så dyra med nice price vill jag inte äns veta vad de kostade innan nice price. desvärre äre lite synd att vissa grejjer säljs bara på volvo och ingen annanstans förutom skrotar.