Vem vet ikväll blev det inte mycket där, men vi stod å tittade på varandra lite.
haha samma som "våran" onsdags träff då haha inte en kotte ute, så nästa gång får ni alla ta och komma hit i stället. det är väll bara en 20 mil eller så går ju ganska fort http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7&p=13
Hoppas jag får tillbaks fronten från lack imorrn så jag kan slänga på den så man slipper stå och skämmas för de buntbandade blinkersen Ska bli skitfint väder imorrn så hoppas på mycket folk.
Hoppas jag får tillbaks fronten från lack imorrn så jag kan slänga på den så man slipper stå och skämmas för de buntbandade blinkersen Ska bli skitfint väder imorrn så hoppas på mycket folk.
kommer med lite andra bilar också.. conclusion med CLK och bushman med prelude fan undrar om man inte ska ta lite "rullande" bilder. ex. fotograf sitter i ena bilen och andra bilen för köra jämt brevid? - Jag tar med mig systemaren iaf om intresse finns för idéen.
Äh, det är ju lite racelook utan front.
Ser ut att bli "racelooken" idag igen då lackeraren inte hunnit klart
Äh, det är ju lite racelook utan front.
Ser ut att bli "racelooken" idag igen då lackeraren inte hunnit klart
lackar han med täckstift? hur lång tid ska det ta? hehe