Jag håller på att planerar för fullt mer säger jag inte! återkommer snart, håller för övrigt på att rensa body ovanför v-lådan så den ska upp igen efter helgen o på med nya broms o bränsle rör
Den som väntar på något gott väntar alldrig förlänge! ( Jo de gör man )
Vad blir det för färg då? Förresten hur funkar det men fuellen på bes? har du nån aning om det?
Den blir mattsvart rakt igenom Och är det något jag skulle vilja ha blanksvart sedan så skulle jag säga till bara så fixar dom det, är lite inne på att köra alla lister runt fönster blanksvarta men tror det ser roligt ut mot kolfibres som blir lite grått när det är klarlackat! Men vi får se
Angående fulcellen så i princip alla bilar nyare än -94 får man inte göra mycket med tyvärr! Men vad jag forskat efter så är dom riktigt jävliga med dig så vill dom ha en heltäckande plåt så att inte bensin, ånger, eld m.m kan komma in i kupèn. Men kompisen besiktade med 2st sportstolar bak och öppet i mitten där armstödet sitter, han kom igenom utan problem, lite dåligt dragen avluftning bara men den gick igenom. Jag ska prova först med baksätte o se vad dom säger så får man ta ställning efter det sen
Den som väntar på något gott väntar alldrig förlänge! ( Jo de gör man )
Vad blir det för färg då? Förresten hur funkar det men fuellen på bes? har du nån aning om det?
Den blir mattsvart rakt igenom Och är det något jag skulle vilja ha blanksvart sedan så skulle jag säga till bara så fixar dom det, är lite inne på att köra alla lister runt fönster blanksvarta men tror det ser roligt ut mot kolfibres som blir lite grått när det är klarlackat! Men vi får se
Angående fulcellen så i princip alla bilar nyare än -94 får man inte göra mycket med tyvärr! Men vad jag forskat efter så är dom riktigt jävliga med dig så vill dom ha en heltäckande plåt så att inte bensin, ånger, eld m.m kan komma in i kupèn. Men kompisen besiktade med 2st sportstolar bak och öppet i mitten där armstödet sitter, han kom igenom utan problem, lite dåligt dragen avluftning bara men den gick igenom. Jag ska prova först med baksätte o se vad dom säger så får man ta ställning efter det sen
MVH
Mattsvart kan nog bli coolt Ja det tänkte jag inte ens på! tänkte mer pa att man måste kunna tanka utan att öppna bagageluckan mm!
MVH
Mattsvart kan nog bli coolt Ja det tänkte jag inte ens på! tänkte mer pa att man måste kunna tanka utan att öppna bagageluckan mm!
Be lackerarn skynda sig vill ha bilder
Jag ska fixa så jag tankar på utsidan från original locket Kommer bilder på det sen så du ser hur jag gjort! Lämnar bilen imorrn kl 13.00 hos lackeraren och dom ska jobba dag o natt för att få den färdig tills söndag då jag lägger upp massa bilder! Ska fota lite när de jobbar med bilen med, kan va lite skoj om man inte sett hur det går till hos proffs tidigare
Någon som är sugen på update ? Var igår och kollade mina grejer, de hade fått på en grund då och idag lägger dom den svarta lacken och sedan matt klarlack
Såg riktigt bra ut!!! Dom kan sin sak kan jag säga
Någon som är sugen på update ? Var igår och kollade mina grejer, de hade fått på en grund då och idag lägger dom den svarta lacken och sedan matt klarlack
Såg riktigt bra ut!!! Dom kan sin sak kan jag säga
Äntligen hemma med kärleken efter en lång kväll Så jävla grym!!!!! Grabbarna har gjort ett undervärk med bilen! Sen måste jag tacka alla kompisar, Rickard o Markus som lackat bilen och farsan som även ställt upp med all hjälp i helgen! Jag är så självsäker att denna 940 kan nog bli en bra konkurent 2011 vallåkra till sveriges snyggaste volvo Men vi får se
Här kommer helgen:
Här har vi dom två hästarna som fick jobba hårt i helgen! kompisens 4x4:a o min brukis
Här har vi själva greven själv, Calle ( Bajspackarn ) Björcmann som för övrigt driver sin firma Björcmanns alltjänst! Förbereder kärran innan monstret rullas ur
Fy fan så den ser ut!
Björkmann jobbar för fulla muggar ocj jag själv kollar på
On the way!
Frame vid lackeringen, maskerad så det inte kommer in damm
Grundat och rostskyddat
Rostskyddat Rickard lägger grunden Hemma i garaget igen Tyvärr så kunde vi inte lägga något överdrag på bilen under hemfärd ifall det skulle repa, så den fick smaka på lite snöflingor om ni undrar vad allt knot är