6502
Sök

195/45-15 på 9.5" fälg?

Varningar. 36
1 200 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
Yo! Beställde lite däck idag, blev ett gäng 195/45-15 däck som jag tänkte kränga på mina plåtfälgar, men jag har fan aldrig sett/hört någon som kört med 195/45 på bredare fälgar än 8.5", så jag tänkte bara kolla runt lite om det är någon som lyckats, och isåfall hur? Startgas, booster och press finns tillgängligt. smile

Jo, och för dom som missade topic, så är det alltså 9.5" breda fälgar dom ska sitta på.

Mvh TFKarlsson
Senast redigerat av TFkarlsson (26 april 2010)

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

KHRacing
26 april 2010
inga problem om du vet vad du sysslar med

Varningar. 36
1 200 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
KHRacing skrev:

Allrice. Jag vet inte vad jag pysslar med till 100% därav frågar jag, så kom gärna med tips istället för att tro att du är reserv-jesus.

Mvh TFKarlsson.

hellaflush!
1 266 Inlägg
Varningar. 36
1 200 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
Yes det där blir perfekt det, fick nyss bilden skickad i min tråd på Tyskstuk. Kanske tillockmed var du som skickade den? wink

Bärs!
3 456 Inlägg
26 april 2010
TFkarlsson skrev:
KHRacing skrev:

Allrice. Jag vet inte vad jag pysslar med till 100% därav frågar jag, så kom gärna med tips istället för att tro att du är reserv-jesus.

Mvh TFKarlsson.

Attityd?
Nu har du ju redan fått svar, men hur jaevla svårt hade det varit att kolla tyrestretch.com tex.. 
Din jävla reserv-hitler....

Garaget.org peakade 2008.

KHRacing
26 april 2010
TFkarlsson skrev:
KHRacing skrev:

Mvh TFKarlsson.

aj då.. här var superduperkaxiga.

jag svarade exakt som jag menade det, inget annat
kanske dags för dig att se över dion forumsattityd.

är fressten inte speciellt religös, så jag tror du pratar med fel person om du sökte jesus, men det kan vara lite svårt då han vatt död i 2009år
Senast redigerat av KHRacing (26 april 2010)

Varningar. 36
1 200 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
KHRacing skrev:
TFkarlsson skrev:
KHRacing skrev:

Mvh TFKarlsson.

aj då.. här var superduperkaxiga.

jag svarade exakt som jag menade det, inget annat
kanske dags för dig att se över dion forumsattityd.

är fressten inte speciellt religös, så jag tror du pratar med fel person om du sökte jesus, men det kan vara lite svårt då han vatt död i 2009år

Jesus lever inom oss alla. Halleluja. Du försökte idiotförklara mig, och då fick du ett svar i samma stuk, men nu lämnar vi det och beger oss tillbaka till topic.

Jag vill alltså ha på däcken, men vet inte exakt hur jag ska göra. Har hållt på en del innan, men såhär mycket stretch har jag inte vart i närheten av förns nu. Så tips mottages gärna.

KHRacing
26 april 2010
TFkarlsson skrev:
Jesus lever inom oss alla. Halleluja. Du försökte idiotförklara mig, och då fick du ett svar i samma stuk, men nu lämnar vi det och beger oss tillbaka till topic.

Jag vill alltså ha på däcken, men vet inte exakt hur jag ska göra. Har hållt på en del innan, men såhär mycket stretch har jag inte vart i närheten av förns nu. Så tips mottages gärna.

Om du tatt dig tid att efter vem jag är & vad jag kommenterar på detta forum så hade du sett att jag är den SISTA personen som hade försökt idiotförklara någon över huvudtaget.

Så du har FEL. jag svarar alltid det jag vet, inget annat, vet jag inte exakt till 100%, då kommenterar jag isf med texten om att jag TROR det är så´, eller ev så svarar jag med en hänvisning till ämplig regel/lagstiftning.

ang att montera däcken du nämnde på sådana fälgar så är det INGA PROBLEM OM MAN VET VAD MAN SYSSLAR MED.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
26 april 2010
Trådstartare
KHRacing skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=15HKHpkZssQ

Fint, den filmen var perfekt, trodde det skulle vara större problem än så, just eftersom att man inte hittar så många som kör med 195'or på 9.5" fälg. Men precis sån där booster/Chock har jag, så då borde det inte vara några problem.

Tack tack.

KHRacing
26 april 2010
Akta fingrarna bara, det klipper lika bra & hårt som en sådan skräcköldesködpaddans käftar.

Sök