4382
Sök

Hjälp mig att hitta fjäderbenslager till en Huyndai Santa Fe 2.4 GL - 2001

Försöker iaf
12 819 Inlägg
30 juni 2010
Trådstartare
Hej.

Ja som rubriken lyder behöver jag hjälp med att hitta fjäderbenslager till bilen.
Har kollat runt på dom vanligaste ställen i sverige och finland. Inget på ebay heller.

Någon? För att underlätta eran sökning kan jag PM'a reg.nr bara du/ni ber om det.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 122 Inlägg
30 juni 2010
te_wik skrev:
Hej.

Ja som rubriken lyder behöver jag hjälp med att hitta fjäderbenslager till bilen.
Har kollat runt på dom vanligaste ställen i sverige och finland. Inget på ebay heller.

Någon? För att underlätta eran sökning kan jag PM'a reg.nr bara du/ni ber om det.

Mvh Tommy

Skicka regnr så ska jag se om ja hittar något

Har hittat på skroten men ja antar du ska ha nya smile
Senast redigerat av ValP2k (30 juni 2010)

gasa nu foer faen!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
30 juni 2010
Trådstartare
ValP2k skrev:
te_wik skrev:
Hej.

Mvh Tommy

Ja på skroten hittade jag med, men vem sätter i fjäderbenslager som gått 16000-26000 mil? Dumsnålt.

Skickar PM.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 122 Inlägg
30 juni 2010
te_wik skrev:
ValP2k skrev:
te_wik skrev:
Hej.

Mvh Tommy

Ja på skroten hittade jag med, men vem sätter i fjäderbenslager som gått 16000-26000 mil? Dumsnålt.

Skickar PM.

Mvh Tommy

Ne det är så sant hittade lite här.
Hoppas det duger

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suspensi … 3f005bb48b
Senast redigerat av ValP2k (30 juni 2010)

gasa nu foer faen!

Sök