Då funkar iaf biljävlen..efter några månader utan tank o kablar överallt startade bilen efter 5sek på starten..kardan e på,handbromsvirar klara,tanken o slangar klara,rollpanen e på oxå Tänkte inte visa nå mer bilder på flaket..men kan bjuda på en siiista och en annan sak
Hur många röstar för fler bilder?? Min gissning är att du avstår för att dra folk till Elmia, men jag tror nästan det drar mer folk ifall de läst mycket om den - det är alltid kul att "träffa en kändis"!
Varit trälig start på veckan, riktade bakskärmen längst ner vid rollpanen med stor hammaren, fick nån dag senare se att bakskärmen vekat sig vid ljuset sen satte jag kapmaskin med sliptrissa i lillfingret så jag fick ett mäktigt sår..mindre kul Men men, ska få grund på flaket i helgen o ev börja klä lite inredning Over and out
Hur många röstar för fler bilder?? Min gissning är att du avstår för att dra folk till Elmia, men jag tror nästan det drar mer folk ifall de läst mycket om den - det är alltid kul att "träffa en kändis"!
Kmr allt bilder ska du se Mkt o göra nu bara.. men ska försöka knäppa lite pics
Inte blivit så mkt bilder nu..men flaket e grundat en vända..ska gå över o se om man missat nå smått,250amp generatorn på plats,dörrsidorna klara för att kläs,panelen e klar att kläs( blir i helgen) nån som kan se vad de mätarhållare är för något ??
Börjat på mittkonsolen,skall sitta Diodhuset.se´s logga i de stora hålet,med frostat plexiglas..o lite ljus sen mina "slutrör" som slutar precis framför bakaxeln 3.5" Sen mitt lilla plastrum..bästa rummet på arbetet