Köpråd: VW Passat R36

Sold_Alex
19 januari 2016 · 20 Inlägg

Hejsan,

Nu är det så att min trogna tjänare BMW 523i håller på att säga upp sig, så jag har börjat kolla efter en ersättare.

Jag har fått upp ögonen för en Passat R36 då jag vill ha fyrhjulsdrift och lite mer pulver i motorn, så jag tänkte höra med er som har erfarenhet av den bilen, vad det kostar med all service osv. Sen vill jag även veta om det är bra ljud i stereon även fast det är standardstereon?

Tacksam för svar.

Mvh
Alexander

JUSTer
19 januari 2016 · 451 Inlägg

Var vill du serva bilen? stora servicen landar mellan 8000 - 12000 beronde på verkstad

Bra ljud i stereon orginal, dock tenderar högtalarna spricka, kostar 500kr st om de inte är Dynaudio

Sold_Alex
19 januari 2016 · 20 Inlägg

Jag har en VW verkstad i närheten där jag bor, jag ville bara ha lite uppgifter om hur mycket det kostade men det var inte så jättefarligt tycker jag.

Skönt att det är bra ljud orginal, jag hade i och för sig tänkt att försöka hitta en med ett större ljudpaket.

Tack så jättemycket för svaret.

Mvh
Alexander

Sold_Alex
20 januari 2016 · 20 Inlägg

JUSTer skrev:
Var vill du serva bilen? stora servicen landar mellan 8000 - 12000 beronde på verkstad

Bra ljud i stereon orginal, dock tenderar högtalarna spricka, kostar 500kr st om de inte är Dynaudio

Tänkte även kolla vad den drar i genomsnitt både blandad körning och långkörning?

JUSTer
22 januari 2016 · 451 Inlägg

Sold_Alex skrev:

JUSTer skrev:
Var vill du serva bilen? stora servicen landar mellan 8000 - 12000 beronde på verkstad

Bra ljud i stereon orginal, dock tenderar högtalarna spricka, kostar 500kr st om de inte är Dynaudio

Tänkte även kolla vad den drar i genomsnitt både blandad körning och långkörning?

1.2 1.3 blandad

0.8 - 0.9 långkörning

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang