Update: Nu e de problem, har varit ute o åkt en del idag. Svängde in på statoil här i vaxholm för o käka lunch o allting e som vanligt, stänger av motorn o sådär. Kommer ut startar o motorn går bara i en sekund typ o sen e den stendöd

Puffar till ibland, så jag väntar på farsan som ska komma me bärgningslina. Vi står o funderar lite o göra nåra startförsök utan framgång.
Ska precis börja plocka fram grejerna men jag gör ett sista försök, o då går den igång helt plötsligt
Misstänkte först vevaxelgivaren eftersom den hade fått kallna lite, men samtidigt kan väl en trasig bränslepump ge samma problem innan den pajar totalt??
För Check engine lös inte så jag fick ju då inte nån felkod heller. Skitskumt o jävligt irreterande, ska ju åka ganska långt på lördag o jag vill inte bli stående längs e4/e20

Vad tror ni, har inte vågat köra den längre efter, utan de va raka vägen hem. O de e en sträcka på 200 meter typ.
De finns gott om bensin i tanken o likaså olja så de e ju inte de som e problemet. Vet inte heller va tempen låg på då min tempmätare e paj

men de e ju ny termostat o pump så de borde inte va de som e problemet.
Behöver verkligen er hjälp nu så att jag kommer iväg på lördag!
//Jacob