5418
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
30 januari 2008
cocos skrev:
_qlimax_ skrev:
TyraX skrev:
jahaja en mjukis du e då big_smile haha nee då.. då skall ja ha nån låt me Guns N Roses Paradice city big_smile

Ursäckta stavningen tongue

hehe låter ju brame skiva. får la bli tiesto me adagio for strings:P

Tiesto is the shit!!  smile

Var på honom i sommras... GRYYYYMT cool dessutom öppna hen med adagio for strings tongue
Senast redigerat av Kimzza (30 januari 2008)

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

Nobodys wife
250 Inlägg
30 januari 2008
Jag kan ta på mig uppgiften att bränna cd till alla...   maila mig låtarna isåfall.. smile
Jag lägger in nicket på varje spår så det syns vems det e....  wink
Senast redigerat av cocos (30 januari 2008)

cocos is the shit!!!

Beyond Godlike
146 Inlägg
30 januari 2008
cocos skrev:
Jag kan ta på mig uppgiften att bränna cd till alla...   maila mig låtarna isåfall.. smile
Jag lägger in nicket på varje spår så det syns vems det e....  wink

Det blir ganska många skivor... 45 pers! smile Sen får inte 45 låtar plats på en CD skiva. Och alla kanske inte har mp3 spelare i bilen!

Dom säger det!

Statligt anställd
215 Inlägg
30 januari 2008
Ni är ju helt ute och cycklar, när det gäller musiken smile För min del kommer; The Grith - Ohh Ahh, spelas med kraf. För dem som inte vet vad det är för något så kan jag föreslå att ni sätter er och kollar på Tokyo Drift. Låten spelas då Lill' bow plockar fram sin bil ur garaget för första gången... riktigt skön!!!

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

1 779 Inlägg
30 januari 2008
hehe men då får ju alla skaffa mp3 tongue hehe nä men de hade iaf vart kul do msom har mp3 spelare i bilen kan ju vara med på de smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 644 Inlägg
30 januari 2008
akakaboto skrev:
hehe men då får ju alla skaffa mp3 tongue hehe nä men de hade iaf vart kul do msom har mp3 spelare i bilen kan ju vara med på de smile

Jag tror dom flesta har det smile

Johan Lindgren

240 Inlägg
30 januari 2008
jag tror inte det  finns någon utan mp3 om dom inte har orginal sterio

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

1 779 Inlägg
30 januari 2008
Blue-Angel skrev:
Ni är ju helt ute och cycklar, när det gäller musiken smile För min del kommer; The Grith - Ohh Ahh, spelas med kraf. För dem som inte vet vad det är för något så kan jag föreslå att ni sätter er och kollar på Tokyo Drift. Låten spelas då Lill' bow plockar fram sin bil ur garaget för första gången... riktigt skön!!!

hehe den låten e bara för skön.. big_smiled har den som alarmsignal på mobilen smile du vet inte va den som spelas på denna sidan heter eller ( http://sog-2008.webs.com/ )

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

240 Inlägg
30 januari 2008
Blue-Angel skrev:

är det samma låt som my life be like?

240 Inlägg
30 januari 2008
akakaboto skrev:
Blue-Angel skrev:

hehe den låten e bara för skön.. big_smiled har den som alarmsignal på mobilen smile du vet inte va den som spelas på denna sidan heter eller ( http://sog-2008.webs.com/ )

Rapido y furioso (reto tokio) - teriyaki boyz heter den i min  media player iaf

maliin
30 januari 2008
bmw525tds skrev:
Blue-Angel skrev:

är det samma låt som my life be like?

"Grits" - My life be like
Här är låten annars.. http://www.youtube.com/watch?v=an288I3LcXo

3 390 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
En fråga bara... Varför börjar vissa skicka PM med namn, mob nr, reg nr m.m ?? :S

Har jag missat något.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 januari 2008
WeDo skrev:
En fråga bara... Varför börjar vissa skicka PM med namn, mob nr, reg nr m.m ?? :S

FRÅGA AKAKABOTO!!!!hahaha...han ligger bakom detta:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

526 Inlägg
30 januari 2008
WeDo skrev:

Hahaha förfaan Wedo big_smile e du inaktiv nu¨åxå?? dålig stil detta:D Vaktmästarjävl big_smile nee men vi skulle ju göra en lista me alla deltagare och sådant så alla dekaler å allt lämmnas ut te rätt bilar smile åxå kan e vara bra att ha andras nr smile som t.ex när ni kmr te gävle kan de ju vara bra att ha mitt nr?? eller?? annars kan de bli lite knivigt smile är du med på noterna nudå??

3 390 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
TyraX skrev:
WeDo skrev:

Hahaha förfaan Wedo big_smile e du inaktiv nu¨åxå?? dålig stil detta:D Vaktmästarjävl big_smile nee men vi skulle ju göra en lista me alla deltagare och sådant så alla dekaler å allt lämmnas ut te rätt bilar smile åxå kan e vara bra att ha andras nr smile som t.ex när ni kmr te gävle kan de ju vara bra att ha mitt nr?? eller?? annars kan de bli lite knivigt smile är du med på noterna nudå??

jaja... Inget som ska publiceras här alltså ??  haha... Fick ju en hel roman av Kalle_ponken tongue  Men det var snällt, nu känner jag ju nästan dig wink haha...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
30 januari 2008
TyraX skrev:
WeDo skrev:

HAHAHA...Wedo har blivit gammal...eller så e han blond:P...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
TyraX skrev:
WeDo skrev:

HAHAHA...Wedo har blivit gammal...eller så e han blond:P...

hehe... blond är jag ju inte... Och gammal... Jaaa, jag är 23, så det är ju bara 3 år äldre än dig inte sant ?? wink

Nobodys wife
250 Inlägg
30 januari 2008
men ok killar å tjejer...jag kör in låtarna som mp3... å de som inte kan lyssna på skivan...TOO BAD!  big_smile
Börja maila!! tongue

cocos is the shit!!!

3 390 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
cocos skrev:
men ok killar å tjejer...jag kör in låtarna som mp3... å de som inte kan lyssna på skivan...TOO BAD!  big_smile
Börja maila!! tongue

Hmmm, men låten jag skickar nu, kanske inte jag tycker är bra då tongue hehe....

Nobodys wife
250 Inlägg
30 januari 2008
WeDo skrev:
cocos skrev:
Börja maila!! tongue

Hmmm, men låten jag skickar nu, kanske inte jag tycker är bra då tongue hehe....

Hur gör vi dådå?  väntar ett halvår?
Men ändå... jag skickade in mina uppgifter, men heeey jag kanske har flyttat å bytt nummer innan det e dax....bara å köra pååå jue.. smile
Skicka in bidraget nuuuu.  tongue

cocos is the shit!!!

Sök