Bara undrar, kollade igenom snabbt i listan men hittade några/någon som inte ens var på G att bygga om bilen, kan den personen/Personerna hänga med i alla fall? :S
För alla er bitches kan jag berätta att jag klarat det
GRATTIS PIKEY faaan va skööööönt ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ja kanske skulle vara en bra ide att skicka ett pm igenn?? jag ska bygga om min..
VÄNTAR PÅ VERKTYYYYG i mars kommer de sitta nya FX Stolar i kärna min med
Bara undrar, kollade igenom snabbt i listan men hittade några/någon som inte ens var på G att bygga om bilen, kan den personen/Personerna hänga med i alla fall? :S
GRATTIS som fan...
Sen till frågan.. Finns ju vissa bilar som det inte står "under ombyggnad" på men som ändå är på G.. men har ju sagt att får dom inte bilen klar till streetcar så kanske dom får ge plats till reserv....
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Kalle de får ju nästan vara nån med Bakljulsdrift.. P ser fräckare ut. annars hade ja ställt upp..
haha är ju bara ljudet vi behöver;) Om vi skulle försöka o ha med det i låten dvs? sen kan jag säga att han har inte kommit så jättlångt på låten än, han opererades för nån vecka sen nämligen:P Hoppas att ni har överseende till det;)
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Visst kan man extrahera ljud från en film? Är väl inte så många som har enbart ljudklipp från sin bil Men om film och filmljud duger så kan jag skicka lite skit från den tiden då jag hade raka rör o sen en japsdämpare! Lät fint.
Visst kan man extrahera ljud från en film? Är väl inte så många som har enbart ljudklipp från sin bil Men om film och filmljud duger så kan jag skicka lite skit från den tiden då jag hade raka rör o sen en japsdämpare! Lät fint.
Haha det går säkert! så kan du pilla fram det o sen skicka det till mig så får du mer än gärna göra det! Kalles_Lill@hotmail.com om du inte redan har den:P Börjar bli svårt o hålla koll på alla på Msn nu för tiden tycker jag!! Är ju så jefla många hela tiden:P
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Haha det går säkert! så kan du pilla fram det o sen skicka det till mig så får du mer än gärna göra det! Kalles_Lill@hotmail.com om du inte redan har den:P Börjar bli svårt o hålla koll på alla på Msn nu för tiden tycker jag!! Är ju så jefla många hela tiden:P
Hehe jag har den redan tror jag. Men ska bara se när jag har tid o pilla med det här. Mycket i skolan nu så.
GRATTIS som fan...
Sen till frågan.. Finns ju vissa bilar som det inte står "under ombyggnad" på men som ändå är på G.. men har ju sagt att får dom inte bilen klar till streetcar så kanske dom får ge plats till reserv....
WHAT?? när är streetcar då?? fick bort mitt frampacket igår och holler på å passar in nya fronten nu Så alltså om ja inte blir klar med min bil till "streetcar" så får ja vackert lämmna min platts i touren då?? känns inte helt rätt facktiskt.. har ju haft ett jävla strul me verktyg och dyligt.
Ja hade räknat med att min bil skulle bli klar i slutet på maj. e ja för sent ute då?? me tanke på at den skall lackeras och sådant???????