4646
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 februari 2008
Pikey skrev:
Förresten, för alla, jag har teori prov kl 10 sad

LYCKA TILL PIKEY aa tack jag ska smile ahaha

LYCKA TILL PIKEY....vill höra att det gick bra:D

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
Nu är klockan 11:46...... Hoppas det gick bra !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
12 februari 2008
För alla er bitches kan jag berätta att jag klarat det big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
12 februari 2008
Bara undrar, kollade igenom snabbt i listan men hittade några/någon som inte ens var på G att bygga om bilen, kan den personen/Personerna hänga med i alla fall? :S

R.I.P. Michael Jackson!

526 Inlägg
12 februari 2008
Pikey skrev:

GRATTIS PIKEY big_smile big_smile big_smile faaan va skööööönt big_smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja kanske skulle vara en bra ide att skicka ett pm igenn??
jag ska bygga om min..

VÄNTAR PÅ VERKTYYYYG big_smile
i mars kommer de sitta nya FX Stolar i kärna min med big_smile

3 390 Inlägg
12 februari 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
Bara undrar, kollade igenom snabbt i listan men hittade några/någon som inte ens var på G att bygga om bilen, kan den personen/Personerna hänga med i alla fall? :S

GRATTIS som fan...

Sen till frågan.. Finns ju vissa bilar som det inte står "under ombyggnad" på men som ändå är på G.. men har ju sagt att får dom inte bilen klar till streetcar så kanske dom får ge plats till reserv....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
12 februari 2008
Grattis lillpojken smile..

hoppas snart korten e i din hand nu då smile)

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 februari 2008
Grattis Pikey.....då e det uppkörningen kvar då;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
12 februari 2008
Grattis grattis mannen!wink Som sagt, hoppas att du snart har kortet i handen!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

53 Inlägg
12 februari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Grattis grattis mannen!wink Som sagt, hoppas att du snart har kortet i handen!big_smile

säger grattis ,nu har du ju den svåra delen avklarad...

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
12 februari 2008
Pikey skrev:

Grattis som faaan

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

1 752 Inlägg
13 februari 2008
Nån som har spelat in när dom river iväg med bilen som fan än förresten?tongue

2 283 Inlägg
13 februari 2008
Tack alla big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
13 februari 2008
Kalle de får ju nästan vara nån med Bakljulsdrift.. P ser fräckare ut. big_smile annars hade ja ställt upp.. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Your Dream My Reality
219 Inlägg
13 februari 2008
Grattis Pikey smile

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 752 Inlägg
13 februari 2008
akakaboto skrev:
Kalle de får ju nästan vara nån med Bakljulsdrift.. P ser fräckare ut. big_smile annars hade ja ställt upp.. tongue

haha är ju bara ljudet vi behöver;) Om vi skulle försöka o ha med det i låten dvs? roll sen kan jag säga att han har inte kommit så jättlångt på låten än, han opererades för nån vecka sen nämligen:P Hoppas att ni har överseende till det;)

Beyond Godlike
146 Inlägg
13 februari 2008
Visst kan man extrahera ljud från en film? Är väl inte så många som har enbart ljudklipp från sin bil tongue Men om film och filmljud duger så kan jag skicka lite skit från den tiden då jag hade raka rör o sen en japsdämpare! Lät fint.

Dom säger det!

1 752 Inlägg
13 februari 2008
Connidja skrev:
Visst kan man extrahera ljud från en film? Är väl inte så många som har enbart ljudklipp från sin bil tongue Men om film och filmljud duger så kan jag skicka lite skit från den tiden då jag hade raka rör o sen en japsdämpare! Lät fint.

Haha det går säkert!big_smile så kan du pilla fram det o sen skicka det till mig så får du mer än gärna göra det! smile Kalles_Lill@hotmail.com om du inte redan har den:P Börjar bli svårt o hålla koll på alla på Msn nu för tiden tycker jag!!big_smile Är ju så jefla många hela tiden:P

Beyond Godlike
146 Inlägg
14 februari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Connidja skrev:

Haha det går säkert!big_smile så kan du pilla fram det o sen skicka det till mig så får du mer än gärna göra det! smile Kalles_Lill@hotmail.com om du inte redan har den:P Börjar bli svårt o hålla koll på alla på Msn nu för tiden tycker jag!!big_smile Är ju så jefla många hela tiden:P

Hehe jag har den redan tror jag. Men ska bara se när jag har tid o pilla med det här. Mycket i skolan nu så.

Dom säger det!

526 Inlägg
14 februari 2008
WeDo skrev:
Pikey skrev:

GRATTIS som fan...

Sen till frågan.. Finns ju vissa bilar som det inte står "under ombyggnad" på men som ändå är på G.. men har ju sagt att får dom inte bilen klar till streetcar så kanske dom får ge plats till reserv....

WHAT?? när är streetcar då?? fick bort mitt frampacket igår och holler på å passar in nya fronten nu big_smile Så alltså om ja inte blir klar med min bil till "streetcar" så får ja vackert lämmna min platts i touren då?? känns inte helt rätt facktiskt.. har ju haft ett jävla strul me verktyg och dyligt.

Ja hade räknat med att min bil skulle bli klar i slutet på maj. e ja för sent ute då?? me tanke på at den skall lackeras och sådant???????

NÄR ÄR streetcar ??? VILKET DATUM??

Sök