3516
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
14 februari 2008
WeDo skrev:
TyraX skrev:
ViinikkaT5 skrev:

Asså jag e iaf jätte gärna me o pröjsar. big_smile Du ska ju inte behöva stå för de. wink

Om de ska vara rätt ska väll alla vara me å pröjjsa som skall vara med på den aktuella plattsen?? de tycler ja vore mest gämt?? eller??

Föresten är det i Örebro ni ska hyra torget eller vars fan var de?? big_smile

Jooo, fast det här var egentligen bara första förslaget... kanske finns någon kostnadsfri plats eller liknande någonstans ?    Får forska vidare......

Asså dagtid e de väl roligare på stan? Lr vilken tid e de typ de gäller? Stortorget tycker ja låter bäst. smile

The Black Ghost

3 390 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
ViinikkaT5 skrev:
WeDo skrev:
TyraX skrev:

Om de ska vara rätt ska väll alla vara me å pröjjsa som skall vara med på den aktuella plattsen?? de tycler ja vore mest gämt?? eller??

Föresten är det i Örebro ni ska hyra torget eller vars fan var de?? big_smile

Jooo, fast det här var egentligen bara första förslaget... kanske finns någon kostnadsfri plats eller liknande någonstans ?    Får forska vidare......

Asså dagtid e de väl roligare på stan? Lr vilken tid e de typ de gäller? Stortorget tycker ja låter bäst. smile

Jooo, blir väl på eftermiddagen där någonstans.... men grejjen är att vi får ju inte reda på vad kommunen begär förrän man skickat en ansökan och betalat 600:- .... Så jag tycker iaf att vi kan titta runt lite efter alternativ först...

Tänk om man kunde ha sån tur att Hamnplan vore bilfri den dagen big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
14 februari 2008
WeDo skrev:
ViinikkaT5 skrev:
WeDo skrev:

Jooo, blir väl på eftermiddagen där någonstans.... men grejjen är att vi får ju inte reda på vad kommunen begär förrän man skickat en ansökan och betalat 600:- .... Så jag tycker iaf att vi kan titta runt lite efter alternativ först...

Jo de e sant. Men de vore chockande o se den tom på bilar för en gångs skull. big_smile

Nåra bra förslag på ställen?

The Black Ghost

526 Inlägg
14 februari 2008
ViinikkaT5 skrev:
WeDo skrev:
ViinikkaT5 skrev:

Jo de e sant. Men de vore chockande o se den tom på bilar för en gångs skull. big_smile

VILKEN STAD SNACKAR VI OM??

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
14 februari 2008
TyraX skrev:
ViinikkaT5 skrev:
WeDo skrev:

Örebro wink

The Black Ghost

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
15 februari 2008
ViinikkaT5 skrev:
TyraX skrev:
ViinikkaT5 skrev:

Örebro wink

Kommit på nåt än?

The Black Ghost

3 390 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
ViinikkaT5 skrev:
ViinikkaT5 skrev:
TyraX skrev:

Örebro wink

Kommit på nåt än?

Neee, har inte gjort det tyvärr....

hehe... kan inte annat än skratta lite... Kolla senaste kommentaren på den här bilden.. http://www.garaget.org/?car=38916&image=697547 ... Jag konfronterade killen i en forumstråd, fick sedan en grym utskällning via PM och sedan denna kommentaren... Lite kul att han skriver så om man tittar på hans bil som han själv äger i galleri big_smile

vissa är bra roliga....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

240 Inlägg
15 februari 2008
WeDo skrev:
ViinikkaT5 skrev:
ViinikkaT5 skrev:

Örebro wink

Kommit på nåt än?

hehe... kan inte annat än skratta lite... Kolla senaste kommentaren på den här bilden.. http://www.garaget.org/?car=38916&image=697547 ... Jag konfronterade killen i en forumstråd, fick sedan en grym utskällning via PM och sedan denna kommentaren... Lite kul att han skriver så om man tittar på hans bil som han själv äger i galleri big_smile

vissa är bra roliga....

kul kille. han har ju inte ens en egen bil

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
Tobbe... Hur går det med Micro i Halmstad... kunde ju ha utställningen i Örebro hos Micro i Marieberg kanske... Finns ju gått om utrymme där så dom kanske t.o.m kunde späärra av ett område bara för oss... Så kanske Micro kunde bli lite av en huvudsponsor för touren ??? wink

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
15 februari 2008
WeDo skrev:
ViinikkaT5 skrev:
ViinikkaT5 skrev:

Örebro wink

Kommit på nåt än?

vissa är bra roliga....

Okej. Hehe vilken skum kille. big_smile Han e väl avundsjuk förmodligen. wink

Han har väl en trampbil. hehe. tongue

The Black Ghost

1 752 Inlägg
15 februari 2008
WeDo skrev:
Tobbe... Hur går det med Micro i Halmstad... kunde ju ha utställningen i Örebro hos Micro i Marieberg kanske... Finns ju gått om utrymme där så dom kanske t.o.m kunde späärra av ett område bara för oss... Så kanske Micro kunde bli lite av en huvudsponsor för touren ??? wink

Hehe fan vad najs om dom skulle bli huvudsponsor för oss!big_smile tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
15 februari 2008
WeDo skrev:

Jo då det går bra vi kommer att ha ett eget område som bara är till för oss på micro i halmstad...
och om vi vill ha deras logga år vi gärna ha det men jag tycker att om vi nu ska ha loggan får dom sponsra med nått:P...ska jag säga till han på micro att vi fixar allt själva? eller han ska vara med och ha hand om det?

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

3 390 Inlägg
15 februari 2008
Trådstartare
Tobbe87 skrev:
WeDo skrev:

Jo då det går bra vi kommer att ha ett eget område som bara är till för oss på micro i halmstad...
och om vi vill ha deras logga år vi gärna ha det men jag tycker att om vi nu ska ha loggan får dom sponsra med nått:P...ska jag säga till han på micro att vi fixar allt själva? eller han ska vara med och ha hand om det?

Jaaa, självklart... Vi ska ju inte åka runt med företagslogotyper om vi inte får något för det smile

23 Inlägg
16 februari 2008
Kan man skriva upp sig på reservlistan? eller den är full? mvh

# Whwn they doubt knock them out #

3 390 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
Racerchicken skrev:
Kan man skriva upp sig på reservlistan? eller den är full? mvh

inskriven smile

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
17 februari 2008
God morgon alla....

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
17 februari 2008
Det går rykten om att en viss Audi A4 fick pisk idag :-D

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

3 390 Inlägg
17 februari 2008
Trådstartare
Kimzza skrev:
Det går rykten om att en viss Audi A4 fick pisk idag :-D

¨
haha... i den rullande starten där du fick bestämma när vi skulle åka iväg ja... men första från stillastående hade inte din lilla quad inte en chans... Audin stack ju som bara den... Att ingen filma ?

För er som vill veta så race:a jag med Audin mot brorsan och hans Polaris Predator 500 "troy lee"...

1 779 Inlägg
17 februari 2008
öööh älsklingar. hur går de med dekalen??
ja har kommit på en lite kul idé till dekal om vi inte redan har en. smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Beyond Godlike
146 Inlägg
17 februari 2008
akakaboto skrev:
öööh älsklingar. hur går de med dekalen??
ja har kommit på en lite kul idé till dekal om vi inte redan har en. smile

okey... keep going...

helt off topic: fy fan för att skriva labbrapporter!!! mad

Dom säger det!

Sök