Jag vet att man inte får köra utan fjädrar fram. Men om man har körkort får man ombesikning.(rätta mig om jag har fel) Men va händer när man övningskör utan fjädrar? och blir stoppad
Jag vet att man inte får köra utan fjädrar fram. Men om man har körkort får man ombesikning.(rätta mig om jag har fel) Men va händer när man övningskör utan fjädrar? och blir stoppad
tror handledaren åker på smällen då..
Så de blir ombesiktning av handledaren då?
Men låt bilen stå tills du har fjädrar, bara idiotiskt att köra utan
tror handledaren åker på smällen då..
Så de blir ombesiktning av handledaren då?
va ju inte så ja menade riktigt men den som står på bilen då
men handledaren är ju ansvarigt för allt som händer när man övningskör me nån,,, som om man kör för fort kan ju handledaren bli av me kortet, de är ju itne så kul
va ju inte så ja menade riktigt men den som står på bilen då
men handledaren är ju ansvarigt för allt som händer när man övningskör me nån,,, som om man kör för fort kan ju handledaren bli av me kortet, de är ju itne så kul
näe som sagt allt den som övningskör är handledaren som inför lagen gör sig skyldig till
sen förstår jag inte varför en handledare ens sätter sig i en bil utan fjädring eller någon ens vill sätta sig i en studsade stålhög utan väghållning
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Behöver väl inte bli förvånad när man läser bil utan fjädrar och trådskaparen är från arvika..
Inte för inte det faktiskt sitter fjädrar på en bil, utan fjädringsväg blir ju bilfan både olidlig och köra och går värdelöst efter vägen. Och tar inte lång tid att sätta dit det..
Behöver väl inte bli förvånad när man läser bil utan fjädrar och trådskaparen är från arvika..
Inte för inte det faktiskt sitter fjädrar på en bil, utan fjädringsväg blir ju bilfan både olidlig och köra och går värdelöst efter vägen. Och tar inte lång tid att sätta dit det..
LOL!
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.