2330
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

88 Inlägg
22 mars 2011
Brains skrev:
Är det några fler "norrlänningar" än jag som ska åka ner?
När åker ni ner isåfall?

Kommer ju från Örebro och ner skall vi. Så ni har ju vägarna förbi från Gävle. Vet inte i skrivande stund vilka bilar som blir med ner samt vilken tid vi åker, men det kan vi ju höras av senare till tillfälle....

1 101 Inlägg
22 mars 2011
Föresten hur stor är den parkeringen ni eventuellt håller på att få? smile

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

clubjdm.se
462 Inlägg
22 mars 2011
Det till höger om Bauhaus?

www.clubjdm.se

457 Inlägg
22 mars 2011
Trådstartare
Asse_ skrev:
Det till höger om Bauhaus?

- vi vet inte ännu vart vi ska förmodligen träffa dem nästa vecka och bestämma mer.smile

håller tummarna:)

The Power Of Dreams
65 Inlägg
22 mars 2011
höger o nedanför ända fram till rondellen.

457 Inlägg
22 mars 2011
Trådstartare
- detta kommer bli succe wink håll i er, hoppas ni kommer till Montern på Elmia tiden är inte satt ännu.

2 077 Inlägg
22 mars 2011
Men montern är INTE vår dock ska tilläggas wink
Men vi kommer finnas ett tag hos Superior Imports så ni vet smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Prisjägare
238 Inlägg
23 mars 2011
alexxe skrev:
Zahak skrev:
Droppa ett pm om ni är intresserade av en hemsida. Är delägare i ett företag som säkert kan tänka sig att ge en snäll offert.

world wide företag skulle ja säga, eller har du bytt firma kanske smile

Jag ska faktiskt flytta från Prisjakt till Allers snart. Men tänkte iofs på Leafstudios, ett litet företag som jag är delägare i.

Sry för lite off-topic smile

För att återgå till själva ämnet så lär ju Bauhaus parkering räcka till, kan man tycka. Annars finns det nog inget lämpligt ställe alls i hbg-området smile

205 Inlägg
24 mars 2011
Jag kommer dit med min Impreza Type R. Vi blir väl en gäng Superior Imports bilar. Kommer även göras en Superior Media film.

2 077 Inlägg
24 mars 2011
goffemannen skrev:
Jag kommer dit med min Impreza Type R. Vi blir väl en gäng Superior Imports bilar. Kommer även göras en Superior Media film.

Yeah big_smile det kommer bli najs smile
Ska bli redigt kul se den sen smile

Synd det som hände sist ju sad

Kul ses igen då med smile

Edit: Vill även säga vi har hemsida på G med smile
Om nån ville veta det wink
Bearbetas dock lite än på den då den är i beta stadiet!!

Dock inte vi själv som fixar utan Pasen som även han kommer delta med sin S2K wink
Gillar ni Hondor och Spoon så måste ni kolla in hans wink
JDM FLAVOR hell yeah!!
SÅ STORT TACK REDAN NU!!

Vi får se hur det går med den andra med, 2 st i pipeline smile
Senast redigerat av JDMCRAZE (24 mars 2011)

7 120 Inlägg
25 mars 2011
Inlägg redigerat av moderator

* Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

Att "tipsa" om andra evenemang och träffar i evenemangstrådar är ej tillåtet.

MVH

egen företagare
630 Inlägg
25 mars 2011
Aerodynamik skrev:

* Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

MVH

Synd att jag inte visste det tidigare, tyvärr kommer jag inte kunna delta sad

63 Inlägg
25 mars 2011
jo, jag läste det smile någon som vet något parkeringshus eller dyligt som låses på nätterna? i Helsingborg helst, Lund fungerar med.

2 201 Inlägg
25 mars 2011
RainaX skrev:
jo, jag läste det smile någon som vet något parkeringshus eller dyligt som låses på nätterna? i Helsingborg helst, Lund fungerar med.

Parkeringshuset på stora södergatan i lund låses  smile

457 Inlägg
25 mars 2011
Trådstartare
Aerodynamik skrev:

MVH

- inte för att hoppa på dig eller vara elak på något sett eller skapa dåliga vibbar. men du kan inte tipsa om sånna här saker i vår tråd detta är enbart för wangan meet, om du vill tipsa så ska du igentligen skapa en egen tråd detta gör ju att vi får mindre folk,  men du förstår säkert vad jag menar, men självklart väljer folk själva vad dem vill åka till. Där emot kunde vi tipsat om det på själva träffen. hoppas du förstår.

7 120 Inlägg
25 mars 2011
hoteyes skrev:
- inte för att hoppa på dig eller vara elak på något sett eller skapa dåliga vibbar. men du kan inte tipsa om sånna här saker i vår tråd detta är enbart för wangan meet, om du vill tipsa så ska du igentligen skapa en egen tråd detta gör ju att vi får mindre folk,  men du förstår säkert vad jag menar, men självklart väljer folk själva vad dem vill åka till. Där emot kunde vi tipsat om det på själva träffen. hoppas du förstår.

Så att tipsa folk med en japansk bil om en banträff som är dagen efter denna träff kommer alltså göra så att det kommer mindre folk?
Snarare lär det komma fler, de som egentligen bara skulle till banträffen kommer självklart till Wangan och vice versa! Men ska det vara gnäll så tar jag bort det.

2 077 Inlägg
25 mars 2011
Aerodynamik skrev:
hoteyes skrev:

Så att tipsa folk med en japansk bil om en banträff som är dagen efter denna träff kommer alltså göra så att det kommer mindre folk?
Snarare lär det komma fler, de som egentligen bara skulle till banträffen kommer självklart till Wangan och vice versa! Men ska det vara gnäll så tar jag bort det.

Låt det vara kvar wink smile
Tyckte detta va OK smile då detta inte krockar med vårt alls!

457 Inlägg
25 mars 2011
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
hoteyes skrev:

- det var inte riktigt så jag menade, nej syftade mer på att folk kanske väljer det istället för oss.
men jag menade inte att gnälla men min kompanjon tyckte de var ok. jag menade inte att hoppa på dig
sorry att du tog illa upp.

7 120 Inlägg
25 mars 2011
Tar inte illa upp, men förstod inte riktigt problemet. På de sidor där de bara vet om banträffen gör jag reklam för Wangan och här gör jag reklam för banträffen. Alla vinner och är nöjda wink

Sök