4760
Ljust
Mörkt
Automatiskt
Sök
Logga in
Skapa konto
Start
Bilar
Forum
Projekt
Foton
Video
Medlemssidor
Min sida
Index
Sök
Forumregler
Index
Billjud och multimedia
Diskussionsforum
Allmänt
El- och hybridbilar
Generell felsökning
Motorteknik (Grundläggande)
Motorteknik (Avancerad)
Chassi, bromsar, transmission och däck
Fordonsel och bilelektronik
Billjud och multimedia
Inredning, utseende och styling
Bilvård och biltvätt
Övriga fordon
Projekt
Efterlyst
Film och foto
Off topic
Evenemangsforum
Norrland
Västra Svealand och Gävleborg
Östra Svealand / Stockholm
Västra Götaland
Östra Götaland och Jönköping
Skåne och Blekinge
Internationellt
Garaget
Nyheter
Allt som rör "ICE" (In Car Entertainment), bilstereo, högtalare, multimedia etc.
Moderatorer:
Mack
caromania
torpis
Hybrid_
36 296
trådar
358 885
inlägg
Skapa ny tråd
Sida:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
501
502
503
504
505
506
507
508
509
510
511
512
513
514
515
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
539
540
541
542
543
544
545
546
547
548
549
550
551
552
553
554
555
556
557
558
559
560
561
562
563
564
565
566
567
568
569
570
571
572
573
574
575
576
577
578
579
580
581
582
583
584
585
586
587
588
589
590
591
592
593
594
595
596
597
598
599
600
601
602
603
604
605
av 605
Alpine Type-S 12" Är den nåt at ha?
av
KoBo_83
, 10 juli 2005
1 svar
1 341 visningar
Fredde 855 t5
17 juli 2005
Köpa slutsteg
av
Aero_Björn
, 16 juli 2005
4 svar
2 042 visningar
Aero_Björn
17 juli 2005
Touchscreen
av
Aero_Björn
, 16 juli 2005
2 svar
1 694 visningar
Aero_Björn
17 juli 2005
Både högtalare och sub på Ett slutsteg
av
jocke_fbg
, 15 juli 2005
1 svar
1 258 visningar
ogio
15 juli 2005
några grundläggande frågor!
av
zigoz
, 14 juli 2005
9 svar
3 642 visningar
Tuben
15 juli 2005
DLS slutsteg, bra köp?
av
Aatos
, 13 juli 2005
12 svar
5 178 visningar
tobbe.77
14 juli 2005
ljudbygge till en kombi.
av
psaltarn
, 30 maj 2005
11 svar
7 115 visningar
turboskåpet
14 juli 2005
legacy steg..
av
ludde__mannen
, 13 juli 2005
2 svar
1 465 visningar
ludde__mannen
14 juli 2005
Urmonteringsverktyg Clarion.
av
mada72
, 13 juli 2005
2 svar
1 589 visningar
mipp
14 juli 2005
DLS SP12 eller DLS UR12?
av
zigoz
, 12 juli 2005
2 svar
1 618 visningar
zigoz
14 juli 2005
Bilstereo från USA
av
nybörjare
, 13 juli 2005
5 svar
2 426 visningar
nybörjare
14 juli 2005
DLS Iridium 6.2 - hjälp mig..
1
2
av
mrBira
, 30 juni 2005
21 svar
9 704 visningar
Söbacken
13 juli 2005
Byta högtalare i en Golf 5.
av
PD
, 13 juli 2005
0 svar
1 360 visningar
PD
13 juli 2005
Elproblem i en Hyundai, HJÄLP!
av
spajjk
, 10 juli 2005
4 svar
2 457 visningar
ringsaker
13 juli 2005
Vita mätartavlor
av
Jettan
, 12 juli 2005
1 svar
1 448 visningar
200_sx
12 juli 2005
kan någon räkna ut en låda till mig?
av
sierra R
, 12 juli 2005
1 svar
1 194 visningar
sierra R
12 juli 2005
Vad är felet?
av
mrBira
, 11 juli 2005
1 svar
1 029 visningar
chrizz
11 juli 2005
hur ska man sätta dit 6,5 i dörrarna på en saab 900 94 snyggt?!
av
Vogge
, 10 juli 2005
3 svar
1 714 visningar
Nicki Arklöv
10 juli 2005
koppling och val av förstärkare?
av
Aatos
, 4 juli 2005
4 svar
2 821 visningar
Theo
8 juli 2005
DVD i bilen?
av
mackan845
, 29 juni 2005
11 svar
4 135 visningar
mackan845
8 juli 2005
VW Vento GLX TDi -95
av
mrBira
, 6 juli 2005
4 svar
1 943 visningar
mrBira
7 juli 2005
Rockford vs. DLS
1
2
av
zigoz
, 3 juli 2005
23 svar
9 497 visningar
Theo
7 juli 2005
Komplett system till bagge
av
Kurta
, 7 juli 2005
2 svar
1 556 visningar
rotel
7 juli 2005
Vilken Mp3-spelare ska jag köpa?
av
F.O.G
, 1 juni 2005
11 svar
4 338 visningar
rotel
6 juli 2005
Behöver hjälp med framsystem
av
D_Xarz
, 5 juli 2005
4 svar
1 960 visningar
loudness
5 juli 2005
Lågnivåutgång till Saab AS3?
av
Wiz
, 5 juli 2005
4 svar
2 077 visningar
Wiz
5 juli 2005
Fästa 7"s TFT i Saab 900SE (ng)
av , 25 juni 2005
1 svar
1 223 visningar
tobbe.77
5 juli 2005
Kicker prylar??
av
Rasse88
, 19 juni 2005
3 svar
2 128 visningar
pim_knorren
5 juli 2005
Tips på slutsteg för 3000:-
av
Agazzie
, 30 maj 2005
16 svar
5 176 visningar
Big_Bacon
3 juli 2005
Dator i bilen Vilket operativsystem kan vara lämpligt?
av
Tuben
, 3 juli 2005
11 svar
4 161 visningar
Tuben
3 juli 2005
Mäst ljud tryck i db ?
av
Tuben
, 3 juli 2005
1 svar
1 801 visningar
Theo
3 juli 2005
lite frågor om slutsteg..
av
MysdressLarry
, 2 juli 2005
1 svar
1 180 visningar
mrBira
2 juli 2005
En stor lr flera små?
av
Germax
, 27 juni 2005
4 svar
1 779 visningar
chrizz
2 juli 2005
hur fungerar en kondensator ?
av , 1 juli 2005
8 svar
10 688 visningar
1 juli 2005
Baslåda i golf 4
av
Ghost Rider
, 28 juni 2005
8 svar
4 196 visningar
Theo
1 juli 2005
Aktiv baslåda ?
av
tt_force
, 30 juni 2005
1 svar
1 380 visningar
TT-Avant
1 juli 2005
Vad Tycks Om Den Nya Baslådan?
av
Turbo_A4
, 30 juni 2005
9 svar
2 929 visningar
Turbo_A4
1 juli 2005
Vända på 6½"
av
D_Xarz
, 30 juni 2005
10 svar
3 304 visningar
ma_gag
1 juli 2005
Konfilter
av
KarlNilsson
, 30 juni 2005
0 svar
1 148 visningar
KarlNilsson
30 juni 2005
Är MDS grejer nåt att ha?
1
2
av
zigoz
, 17 juni 2005
27 svar
8 650 visningar
Theo
30 juni 2005
Lura slutsteget?
av
Scratch
, 29 juni 2005
3 svar
2 110 visningar
Theo
30 juni 2005
Snälla, Hjälp Mig Koppla Min Festival-sprängare
av
gaffa east end
, 29 juni 2005
3 svar
1 751 visningar
Theo
30 juni 2005
dator i bilen
1
2
av
loudness
, 30 maj 2005
36 svar
16 372 visningar
Dj_Aleks
30 juni 2005
vilken bas?
av
140-occe
, 29 juni 2005
4 svar
1 918 visningar
Aatos
29 juni 2005
Vill ha bra 8" basar.
av
Scratch
, 28 juni 2005
13 svar
4 741 visningar
gemini78
29 juni 2005
arizona eagle
av
mr_colt
, 17 juni 2005
13 svar
5 112 visningar
TT-Avant
29 juni 2005
Elhissar till Volvo 740
av
KarlNilsson
, 28 juni 2005
0 svar
1 263 visningar
KarlNilsson
28 juni 2005
har boostat upp lite
av
Stefan1973
, 23 juni 2005
2 svar
1 467 visningar
Stefan1973
27 juni 2005
Hjälp! hur tar jag bort veven på dörrsidan?
av
martin7901
, 26 juni 2005
2 svar
1 334 visningar
martin7901
27 juni 2005
ISO-kablage?
av
ekestubbe
, 27 juni 2005
2 svar
1 784 visningar
Theo
27 juni 2005
Rockford basar
av
judger
, 26 juni 2005
7 svar
3 043 visningar
mrBira
26 juni 2005
Hjälp med kondingen.
av
zigoz
, 17 juni 2005
6 svar
2 439 visningar
ma_gag
26 juni 2005
Alpine och subutgången..3-kanals slutsteg
av
addicted2drum
, 25 juni 2005
1 svar
1 316 visningar
Theo
26 juni 2005
Gas?
av
cOrestAR
, 25 juni 2005
12 svar
4 461 visningar
Theo
26 juni 2005
Cdspelaren funkar inte.
av
Larzone
, 22 juni 2005
5 svar
2 672 visningar
loudness
25 juni 2005
koppla in stereo i Audi
av
Thonny
, 23 juni 2005
1 svar
1 631 visningar
Theo
25 juni 2005
decibel tabell
av
Stefan1973
, 23 juni 2005
0 svar
3 502 visningar
Stefan1973
23 juni 2005
dvd och skärm
av
140-occe
, 8 juni 2005
6 svar
3 619 visningar
pim_knorren
22 juni 2005
hur kopplar jag?
av
jaycee
, 19 juni 2005
8 svar
2 955 visningar
jaycee
22 juni 2005
Hjälp mig med alla dessa märken!
av
defuncta
, 17 juni 2005
7 svar
2 770 visningar
AreeZ
22 juni 2005
Sida:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
501
502
503
504
505
506
507
508
509
510
511
512
513
514
515
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
539
540
541
542
543
544
545
546
547
548
549
550
551
552
553
554
555
556
557
558
559
560
561
562
563
564
565
566
567
568
569
570
571
572
573
574
575
576
577
578
579
580
581
582
583
584
585
586
587
588
589
590
591
592
593
594
595
596
597
598
599
600
601
602
603
604
605
av 605
Skapa ny tråd
Senaste foruminläggen
Fel i annons från seriös bilhandlare
34 svar
Senaste inlägget av
The-GOAT för 1 timme sedan
i
Allmänt
B230FK Slang från oljefällan ner till tråget är borta på bilen
0 svar
Senaste inlägget av
dwadw för 5 timmar sedan
i
Motorteknik (Grundläggande)
Detta köpte jag nyss-tråden
9717 svar
Senaste inlägget av
The-GOAT för 12 timmar sedan
i
Off topic
Länkarm V70, 2011. Problem vid byte
0 svar
Senaste inlägget av
Jeebz för 12 timmar sedan
i
Chassi, bromsar, transmission och däck
Tips på Crossover/SUV (högre insteg) med värme i baksäte och möjlighet att fjärr värma kupe och säten ?
5 svar
Senaste inlägget av
Blixnabb för 13 timmar sedan
i
Allmänt
Volvo 945 b230fk vägrar öppna spridarna
1 svar
Senaste inlägget av
Mossan1 för 21 timmar sedan
i
Generell felsökning
Corvette 67:a
1 svar
Senaste inlägget av
The-GOAT för 22 timmar sedan
i
Allmänt
Bättre värden inför besiktning....
21 svar
Senaste inlägget av
Spider101 lördag 22:06
i
Motorteknik (Grundläggande)
Styrväxelfett?
1 svar
Senaste inlägget av
spillolja lördag 16:24
i
Chassi, bromsar, transmission och däck
Problem med bilverkstad
5 svar
Senaste inlägget av
Mossan1 lördag 09:17
i
Allmänt
Senaste projektinläggen
Marlboroman's 240 -90 GL Turbo
349 svar
Senaste inlägget av
Marlboroman för 15 timmar sedan
i
Projekt
Camaro som bruksbil?!
49 svar
Senaste inlägget av
Ev_volvo142 för 17 timmar sedan
i
Projekt
A90 Supra
376 svar
Senaste inlägget av
Rikard_Persson Igår 10:51
i
Projekt
Volvo 242 -75 lackering
21 svar
Senaste inlägget av
vilde-bill Igår 00:03
i
Projekt
Renovering av min Pontiac Firebird 72 ska bli som ny
593 svar
Senaste inlägget av
Pontiac_firebird72 lördag 23:37
i
Projekt
W115 200 75 Rostsaga!
67 svar
Senaste inlägget av
doktorduett lördag 15:43
i
Projekt
Volvo 740 -86 Rullande projekt
174 svar
Senaste inlägget av
Nordin99 fredag 21:29
i
Projekt
Återfallet Baja bug 1972
8 svar
Senaste inlägget av
Dr_snuggels fredag 09:41
i
Projekt
Volvo 780 , Rullande renovering? (var det tänkt)
33 svar
Senaste inlägget av
farbrorbozze fredag 09:35
i
Projekt
Volvo 740 GLT
36 svar
Senaste inlägget av
whose fredag 08:37
i
Projekt
Nyaste forumtrådarna
B230FK Slang från oljefällan ner till tråget är borta på bilen
0 svar
Senaste inlägget av
dwadw för 5 timmar sedan
i
Motorteknik (Grundläggande)
Länkarm V70, 2011. Problem vid byte
0 svar
Senaste inlägget av
Jeebz för 12 timmar sedan
i
Chassi, bromsar, transmission och däck
Volvo 945 b230fk vägrar öppna spridarna
1 svar
Senaste inlägget av
Mossan1 för 21 timmar sedan
i
Generell felsökning
Corvette 67:a
1 svar
Senaste inlägget av
The-GOAT för 22 timmar sedan
i
Allmänt
Styrväxelfett?
1 svar
Senaste inlägget av
spillolja lördag 16:24
i
Chassi, bromsar, transmission och däck
Tips på Crossover/SUV (högre insteg) med värme i baksäte och möjlighet att fjärr värma kupe och säten ?
5 svar
Senaste inlägget av
Blixnabb för 13 timmar sedan
i
Allmänt
Problem med bilverkstad
5 svar
Senaste inlägget av
Mossan1 lördag 09:17
i
Allmänt
Dela bil - vilken försäkring?
1 svar
Senaste inlägget av
Mack torsdag 13:15
i
Allmänt
Bytt spakställ och växlarna går inte i längre
1 svar
Senaste inlägget av
Mossan1 fredag 09:19
i
Chassi, bromsar, transmission och däck
ABS .hjulspinnlampa lyser.
0 svar
Senaste inlägget av
Vihveli 16 juni
i
Chassi, bromsar, transmission och däck
Logga in
Skapa konto
Sök
Start
Aktuellt
Introduktion
Communityregler
Annonsera
Hjälp
Övrig information
Bilar
Nya och uppdaterade
Bläddra
Sök
Nya bilder
Nya kommentarer
Topplistor
Slumpa bil
Slumpade bilder
Forum
Index
Sök
Forumregler
Projekt
Senast uppdaterade
Nya
Populära
Avslutade
Sök
Dina prenumerationer
Foton
Album
Bilder
Video
Videoklipp
Kategorier
Sök
Medlemssidor
Senast inloggade
Skapa ett nytt konto
Min sida