Jag och min flickvän gick vilse i london för 2 år sedan. Kom till en gata men bara lyxbilar! Den billigaste var en M3. 2-3 porsche cayenne 1 r8a en ferarri 2 911or osv:) Helt sjukt:)
Jag och min flickvän gick vilse i london för 2 år sedan. Kom till en gata men bara lyxbilar! Den billigaste var en M3. 2-3 porsche cayenne 1 r8a en ferarri 2 911or osv:) Helt sjukt:)
Sjukt nice. Kan tänka mig att det är betydligt mer feta bilar ute om det är lite bättre tid på året..
Sjukt nice. Kan tänka mig att det är betydligt mer feta bilar ute om det är lite bättre tid på året..
Jag blev förvånad, orka bi på en så liten gata i trånga lägenheter så man inte ens kan ha ett garage till sin ferrari utan den står ute på gatan där randoms kan komma vandrande hur som helst.
Det är väl inte gårdagens bästa bild som jag tog direkt men här är innehållet viktigare än kvallen :p Wesslan körde hem första platseni Best Entry-tävlingen på #1 Autumn Bash igår. Inte så konstigt när man går baklänges in i kurvan kanske?
De va väll den där som inte riktigt gick hem? Nästa var inte lika extrem men ändå baklänges och den fick han till
Jorå, den där redde han upp. Touchade lite lätt ute i gruset med vänster fram i innerkurvan bara. Detta är semiåket som tog honom vidare till finalen. Något av hans specialitet det där ;D
Edit: Andra träningsrepan var däremot v'ldigt vid men gick inte riktigt hem utan blev en stoppsladd. Den du menade kanske?