Billjud och multimedia
Allt som rör "ICE" (In Car Entertainment), bilstereo, högtalare, multimedia etc.
Koppla bashögtalare?
av kultingen, 28 oktober 2005
13 svar
3 548 visningar
basbygget från H-fred
av 855 300 hk, 30 oktober 2005
3 svar
1 200 visningar
Tror ni att detta blir bra?12
av Warcry, 26 oktober 2005
34 svar
9 203 visningar
Ljudbygge för ett rimligt pris.123
av jinxen, 18 oktober 2005
46 svar
15 912 visningar
Separat + och - till sterio
av nthyrsson, 27 oktober 2005
3 svar
1 351 visningar
Ang. dörrhögtalarna i Saab 9-3 -99
av calle_, 6 september 2005
8 svar
3 723 visningar
Varför låter ljudet skit när man bromsar =S12
av , 23 oktober 2005
38 svar
11 928 visningar
vad ska jag välja för steg?? 2 små eller 1 stort??12
av Rnilsson, 30 september 2005
25 svar
8 882 visningar
Hur ska jag dra sladdarna till och från slutsteget?
av Ex-Rated, 23 oktober 2005
16 svar
4 763 visningar
Montera en Qtek S100 på något snyggt sätt?
av jinxen, 25 oktober 2005
0 svar
1 066 visningar
Hur ska jag sätta fast mina diskanter?
av Ex-Rated, 24 oktober 2005
9 svar
2 918 visningar
Vad för kablar till mitt bygge?
av Ex-Rated, 23 oktober 2005
16 svar
3 511 visningar
extra bateri i bakluckan för slutsteget
av pukan2, 23 oktober 2005
5 svar
2 321 visningar
Protection börjar lysa.
av nthyrsson, 23 oktober 2005
7 svar
2 122 visningar
Baslåde program?
av David Carlsson, 22 oktober 2005
2 svar
1 278 visningar
Ska man ha skiljevägg i bandpasslåda.. ?
av , 21 oktober 2005
12 svar
2 750 visningar
bak och fram vänd bas..12
av Lindgren_, 19 oktober 2005
28 svar
9 547 visningar
Nyinhandlad cd-spelare till 850
av D_Xarz, 20 oktober 2005
2 svar
1 574 visningar
säkert dum fråga :D ...
av zwich, 21 oktober 2005
11 svar
3 060 visningar
Hjälp med inköp av 6x9"
av leekan, 26 september 2005
18 svar
4 707 visningar
slutsteg i datorn`?12
av AffeBoyen, 18 oktober 2005
31 svar
8 180 visningar
Stereo i S60
av claes_scania164, 20 oktober 2005
0 svar
1 303 visningar

